Så nå begynner det å ta form

Moderator: Moderatorer
doo-kie skrev:I dag er grunnmurselementene på huset kommet på plass![]()
Så nå begynner det å ta formGleder meg som en unge til Huset kommer! men det går jo på bekostning av bilskruing desverre. Saaben er nokså nedprioritert for tiden.... Dodgen også,
Spruter i alle retninger jaEdHunter N815 skrev:http://www.ba.no/motormagasinet/article ... e?start=10
Legg merke til bildeteksten... Say no more
Hvor er garasjen da?doo-kie skrev:I dag er grunnmurselementene på huset kommet på plass![]()
Så nå begynner det å ta formGleder meg som en unge til Huset kommer! men det går jo på bekostning av bilskruing desverre. Saaben er nokså nedprioritert for tiden.... Dodgen også,
Den kommer, blir der graveren står. Er bare litt forsiknket med det meste egentlig. Hadde jeg vist at alt skulle bli så forsinket skulle nok garasjen ha vært kommet opp, men slik ble det ikke. Så den får komme til våren desverre.Morten N88 skrev:Spruter i alle retninger jaEdHunter N815 skrev:http://www.ba.no/motormagasinet/article ... e?start=10
Legg merke til bildeteksten... Say no moreBle bilen sluppet i en vanndam mon tro?
Hvor er garasjen da?doo-kie skrev:I dag er grunnmurselementene på huset kommet på plass![]()
Spennende med husbygging.
Morten S. skrev:Blir visst aldri for gammel for dette.....![]()
Var ute å luftet V4n litt. Kjørte forbi bensinstasjonen i Sandefjord der rånerne holder til - og da kom det 2 stk kjørende ut fra bensinstasjonen. En stylet A4 og en BMW 3 serie. Så ikke hva slags. De tok meg igjen i begynnelsen av bakken ut fra byen. (Lang 2 felts oppoverbakke) Da de var på siden av meg lå jeg gassen i bånn på fjerde gir. Hadde vel ca 60 km/t Kjørte fra de i bakkenDe tok meg igjen på det flate partiet. Er ikke noe særlig toppfart på bilen.
untouch4ble N1021 skrev:Jeg skulle innom butikken tidligere i dag(eller i går blir det når man har passert 12), der sto det ei "fjortisjente" å hang, hun sa at jeg hadde så rååå bil og hun lurte på om hun fikk sitte på en tur.
Hahah, det er rareste jeg hadde hørt. Hadde jeg vært noen år yngre så kanskje jeg hadde svart ja(så framt jeg ikke hadde hatt samboer)![]()
Stygg er vel å ta litt i ja.. Men jeg må nok si at jeg ikke synes OG900 er på høyde biler som feks Jaguar E-Type etc når det gjelder designAtzz N1868 skrev:untouch4ble N1021 skrev:Jeg skulle innom butikken tidligere i dag(eller i går blir det når man har passert 12), der sto det ei "fjortisjente" å hang, hun sa at jeg hadde så rååå bil og hun lurte på om hun fikk sitte på en tur.
Hahah, det er rareste jeg hadde hørt. Hadde jeg vært noen år yngre så kanskje jeg hadde svart ja(så framt jeg ikke hadde hatt samboer)![]()
De sier bare at OG900'n min er stygg..... de har aldeles ikke peiling!
Stygg er vel å ta litt i ja.. Men jeg må nok si at jeg ikke synes OG900 er på høyde biler som feks Jaguar E-Type etc når det gjelder designArnljoth N1530 skrev:
Atzz N1868 skrev:Stygg er vel å ta litt i ja.. Men jeg må nok si at jeg ikke synes OG900 er på høyde biler som feks Jaguar E-Type etc når det gjelder designArnljoth N1530 skrev: