Jeg er til dels enig med førsteinnlegget, men det er klart at på et merkeforum må man regne med litt dissing av andre merker. Jeg har vært innom et BMW forum et par ganger, og tro meg, drittslengingen her er barnemat i forhold. Nevner du for eksempel ordet audi på bmw forum...
Når det gjelder selve bildiskusjonen, så har jeg Saab fordi jeg liker utseende, motor og kjørefølelsen. Og selvsagt den utrolige sjarmen da.

Dette betyr imidlertid ikke at jeg har noe som helst imot andre bilmerker. Jeg elsker biler generelt sett, og syns i utgangspunktet at nesten alle merker har sine spesielle egenskaper som tiltaler meg. Jeg har så klart mine favoritter ut fra hva jeg ser etter i en bil. Jeg går utelukkende etter den bilen som passer mine behov, og valget mitt er helt uavhengig av hvilket merke det er. Når det er sagt er det jo klart at enkelte bilmerker, som for eksempel Kia og Hyundai, til dags dato ikke har laget en eneste bil som oppfyller mine krav og ønsker. Likevel går jeg ikke rundt og "disser" bilmerkene, om Hyundai en gang skulle komme med en sinnsykt fet sportsbil av god kvalitet til en billig penge, så ser jeg ikke bort fra at jeg kunne kjøpt den.