Anlegget kun i bruk når vi ser filmer fra mediesenter-pc'n, eller jeg skal høre på musikk/radio, men trenger
ikke all verdens heller når man bor i rekkehus, og det er så lytt at naboen hører man fiser

Moderator: Moderatorer
Her er tips til noe som skal være bedre enn spikes, i tillegg til at man slipper å ødelegge gulvet hvis man er uheldig. Kjøpes i forhold til hvilken vekt høytaleren er.Ingvar N629 skrev: Spiksene har jeg rotet vekk, så må vel handle nye![]()
Har sånne under høyttalere og elektronikken.Ingvar N629 skrev: Spiksene har jeg rotet vekk, så må vel handle nye
Stilig cd-spelar du har, Ingvar!Ingvar N629 skrev: Rega Planet top-loading CD-spiller
Electrocompaniet EC 4 1/2 forforsterker
Et aktivt delefilter som deler mellom mellomtone og bass, for å drive de forskjellige med hver sin effektforsterker. Det er ikke noe merke på dette, det ble kontruert for Eltek av en fra Tandberg.
Electrocompaniet AW 60 effektforsterker til diskant og mellomtone
En brokoblet NAD ett eller annet som driver bass
Høyttalerne er noe hjemmebygg som er laget i 22/44mm MDF og trekt med sort stoff. Elementene i bass og mellomtone er Seas Excel-serien og delefiltrene er latterlig diger og dyre (synes jeg nå), bassen er en 12" VIFA.