Noen her inne?
Moderator: Moderatorer
Ble skrevet noe av en redaktør der den 18 mars. Kanskje bare midlertidige serverproblemer ?Torkil_N1282 skrev:Noen som vet hva som skjer med nettsiden til Saabsunited? Står bare Offline når jeg trykker på linken.
Kristen er jeg ikke, så den sklir jeg lett unna.redturbo skrev:I vår kristne etikk er det slik at vi skal elske også dem som plager oss.
Så bare sett deg ned og send gode tanker til den nusse-frøkenen (sikkert mannevond og singel) som tvang deg til å vise riddelige tendenser ved å ikke flise henne opp. Eller kanskje hun hadde et skrikende barn eller barnebarn i bilen som ødela konsentrasjonen?
Hvis ridderen satte lansen sin i den andre hesten kunne kanskje flere komme til skade?
Kurt Oddekalv brukte en gang sin kufanger med firehjulsdrift til å skyve forover en (dame?) som ikke reagerte fort nok for ham når lyset i krysset skiftet til grønt. Det er lov å drømme, men det er fremdeles forskjell på ord og handling.
Håper det snart kommer et krav om å fornye førerkortet hvert 10 år. I dag er det for 100 år i slengen!
NB! Det er alle dere andre som trenger å fornye lappen, jeg kan godt ha den til evig tid!
Ja. I Ålesund (Moa/Spjelkavika) har Esso slutta med 98, pga at det ikkje var etterspurt. Shell og Statoil og dei to andre Essostasjonane i Ålesundsområdet har 98 enn so lenge. Dei trengte heller tanken for diesel påstod dei. Ellers er det jo vanlig herrundtom at automatstasjonar kun har 95 og diesel. I Sverige er også tendensen det same virkar det som, der forsvinn 98 til fordel for E85.Arnesl N1394 skrev:Er det flere som har opplevd at BF98 pumpene forsvinner? I bygda mi (Brumunddal) har Statoil fjernet BF98, men håper dette bare gjelder for de små og stusselige stasjonene med lite trafikk, og ikke de store..
Det kan høres ut som en 9-3 som hører til på Gjøvik, en 3 dørs muligens Monte Carlo edition. Den er i hvertfall gul og med slike nevnte lykter.To-Takt-Trond skrev:Lurte på om noen veit hvem som kjører knall gul 9-3 med 2 svære bosch lykter foran?møtte den på Rv4 ved Gran
skulle bare si at du hadde en kjempefin bil