Moderator: Moderatorer
Akkurat hean var litt skøy, om enn en smule intern.bengalakk malt på det forslitte karosseriet, store universalvinger på en halvveis løs bagasjeromsluke og et eksosanlegg med flere hull enn en sveitserost.
(...)
"Jau, volvo e bæst", eller "æ har nu slængt på effæktanlægg og turbo, så nu har æ nu 280 hæsta i bilen".
Er enig i at å style volvo er som å sminke en gris ihvertfall.. Joda, den er jo litt pen som orginal da, rene pene former (som en murstein).Edward N812 skrev: dessuten synes jeg volvo 240 er en pen bil, når den ser ut som den skal. nettopp slik den så ut da den kom trillende ut av volvofabrikken![]()
det var iallefall enkelt å huske hvordan en Volvo så ut ? Frem til 850 kom da..na_X skrev:Er enig i at å style volvo er som å sminke en gris ihvertfall.. Joda, den er jo litt pen som orginal da, rene pene former (som en murstein).Edward N812 skrev: dessuten synes jeg volvo 240 er en pen bil, når den ser ut som den skal. nettopp slik den så ut da den kom trillende ut av volvofabrikken![]()
Onkelen min kjøpte seg en sånn 240 Classic av siste årsmodell, med ullseter og hele pakka. Var faktisk relativ strøken den bilen.Edward N812 skrev:for et fjols, spør du meg. minna litt om et überdårlig forsøk på å etterligne otto jespersen, som igjen gjør et überdårlig forsøk på å være morsom. resultat: blir flau av å bare lese eller høre utspill som kommer fra sånne folk.
dessuten synes jeg volvo 240 er en pen bil, når den ser ut som den skal. nettopp slik den så ut da den kom trillende ut av volvofabrikken![]()
Har faktisk sett denne før... veldig dårlig test, og programmet virker veldig partisk til fordel for volvo, kan være enig i noen av punktene, men ingen ville valgt volvo'en om man kun tenker ytre design, volvo'en så jo kjedelig ut...Ola Pituetten N703 skrev:De gamle Volvoene fikk en med plog og harv på kjøpet fram til og med 950 model.Men de ny har jo blit pene biler i forhold til de gamle 240.Før det var det Amazzzzon de var runde i formen men så tok kommunistene over Volvo og da ble det firkantet alt.Men se på denne vurderingen : http://www.youtube.com/watch?v=aQ7njk-i ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;