Moralpreik ødelegger ikke moroa.. det blir bare mer morsommere å lese
Mange kameler skal svelges..
Moderator: Moderatorer

Må nesten si at jeg støtter ParADigM litt her (stavet jeg riktig nå?).ParADigM N558 skrev:
Men for svarte *****.. Hvor mange av dere har trimma motoren deres?
Ser mann det ja...
Og du står her, Petter, Tor, whoever, og sier at når det kommer opp ei nazitralle, som leker litt, så tar dere alt med ro og bare kjører videre og later som at alt er normalt?
At dere bruker de hestene UTELUKKENDE på bane, tror jeg ikke noe som hest på.
Ingen hater deg! Du kan jo ikke noe for at du er fanget i den utrolige lidenskapen som følger med når man kjører Saab. Feilen ligger hos den idioten som oppfant Saab (håper dere skjønte ironien her):lol:ParADigM N558 skrev:Hehe, jeg er the allmighty bodøværingalex_ander3@hotmail.com skrev:Selv om jeg også mang en gang har dratt meg i håret, (og klødd meg i ræva) av det bodøværingen vår skriver.. Jeg liker å ha litt liv her på forumet! Alle kan skrive på sin måte, og skal ikke bli angrepet for det.
Men jo.. skal slutte å kritisere meg selv for gamle tråder, og jeg har sett mine egene feil i ettertid, som sagt.
Hva du/dere gjør når dere leser det jeg skriver, får bli deres sak. Alt jeg håper er at dere ikke hater meg for det

Jeg fant ut at det var best jeg solgte min før jeg mista lappenParADigM N558 skrev:Akkurat..matrox N522 skrev: "Nei, kjøpte meg en slik en Saab Viggen med 300 esler, fordi den er så økonomisk".
hehe, godt sagt ^^
Trim trim trimPuff skrev:Jeg fant ut at det var best jeg solgte min før jeg mista lappen![]()
Angrer litt nå da,kan ikke akkurat si at 185hk drar skinnet av pølsa![]()