Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!
Moderator: Moderatorer
-
Børre N17
- MAX BOOST
- Innlegg: 3628
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
-
Kontakt:
Legg inn
av Børre N17 » 01 sep 2009, 19:45
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
-
Henrik N449
- Overload!!!
- Innlegg: 1943
- Registrert: 10 nov 2004, 01:00
- Sted: Drammen
Legg inn
av Henrik N449 » 02 sep 2009, 21:44
Noe av det dummeste jeg kan se!
Medlemsnr. N449
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
-
Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Legg inn
av Paradigm N558 » 02 sep 2009, 22:00
Sitat fra ene bildet:
"V9 har ingenting med motoren å gjøre"
O'rly?
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
-
EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Legg inn
av EdHunter N815 » 03 sep 2009, 16:49
Paradigm N558 skrev:Sitat fra ene bildet:
"V9 har ingenting med motoren å gjøre"
O'rly?
Haha, ja det hadde jo vært stas å ha en V9'er under panseret, tenker den veiven hadde vart lenge med 4 sylindre på ene siden og 5 på den andre.

M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
-
na_X
- Overload!!!
- Innlegg: 1664
- Registrert: 09 jan 2007, 22:21
- Medlemsnummer: N1121
- Navn: Arve Hanssen
- Bil: 99
- Sted: Trondheim
Legg inn
av na_X » 03 sep 2009, 16:55
EdHunter N815 skrev:
Haha, ja det hadde jo vært stas å ha en V9'er under panseret, tenker den veiven hadde vart lenge med 4 sylindre på ene siden og 5 på den andre.

Har ikke hørt om golf med VR5 da..?
Visstnok den verste crappen med 2 på den ene siden og 3 på den andre siden, håpløst å skaffe deler og i tillegg håpløst hvor ofte det går i stykker..

SAAB 99 TURBO 77-modell, 3-dørs. Prosjekt.
-
Skavold
- 2.0 bar

- Innlegg: 896
- Registrert: 22 jul 2007, 18:26
- Medlemsnummer: 1110
- Navn: Skavold
- Bil: 2001 Saab 9-3 2,0t SE
- Sted: Oslo
-
Kontakt:
Legg inn
av Skavold » 04 sep 2009, 12:20
"Saabs tend to be driven by quite interesting people" - James May
-
Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Legg inn
av Paradigm N558 » 04 sep 2009, 13:02
Det ble montert polyforinger, ny clutch og ny registerreim.
Er jo 60.000 kr. bare der!
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
-
JoBruheim N1726
- 1,5 bar

- Innlegg: 311
- Registrert: 07 jul 2009, 22:19
- Medlemsnummer: N1726
- Navn: Jo Bruheim
- Bil: Saab 9-3SE t7
- Sted: Melhus/Oslo
Legg inn
av JoBruheim N1726 » 06 sep 2009, 00:01
Var en sinnsyk strøken 2er Golf, men selgeren må aldri i livet finne på å selge noe sånt!
Får aldri igjen for timene og pengene brukt på den

Saab 9-3SE t7 '02
[X] Saab 900S '96
-
Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Legg inn
av Paradigm N558 » 12 sep 2009, 14:56
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
-
K_Duck N1093
- 2.0 bar

- Innlegg: 636
- Registrert: 05 jul 2007, 11:02
- Medlemsnummer: 1093
- Navn: Steffen
- Bil: M98 9-5 SE 2.0t
- Sted: Bodø
-
Kontakt:
Legg inn
av K_Duck N1093 » 01 des 2009, 23:02
AutoDB-länk - 97mod 9k til 129 laken.

Nå skal jeg ikke påberope meg noen fagekspertise på 9k-feltet, men det hørtes da en smule glupskt ut. >_>
(Shwær motor hadde'n også - 20ccm... Blir ekstra drøy pris om man regner kroner pr liter motorvolum.

)
'98 9-5 SE 2.0t -- Celise (verdens beste dame - biologiske jenter har vist seg å være skrot)
'08 MB E200CDI (i pornohvit) -- Arbeidsverktøyet W41
'95 Honda CBR 600 F -- Færre hjul, men desto mer moro
Distriktsansvarlig Nord
-
EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Legg inn
av EdHunter N815 » 01 des 2009, 23:15
Riktignok ganske strøken, men prisen er rett og slett til å få vondt av. Får jo en M90 eller nyere Aero cab ned mot den prisen der... Hadde den hatt 200k mindre på telleren kunne det kanskje vært noe.
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20039614
K_Duck N1093 skrev:AutoDB-länk - 97mod 9k til 129 laken.

Nå skal jeg ikke påberope meg noen fagekspertise på 9k-feltet, men det hørtes da en smule glupskt ut. >_>
(Shwær motor hadde'n også - 20ccm... Blir ekstra drøy pris om man regner kroner pr liter motorvolum.

)
Den der har vært til salgs i årevis, kanskje på tide å ta et hint.

M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
-
Eirik N396
- MAX BOOST
- Innlegg: 5768
- Registrert: 12 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
-
Kontakt:
Legg inn
av Eirik N396 » 01 des 2009, 23:19
EdHunter N815 skrev:Riktignok ganske strøken, men prisen er rett og slett til å få vondt av. Får jo en M90 eller nyere Aero cab ned mot den prisen der... Hadde den hatt 200k mindre på telleren kunne det kanskje vært noe.
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20039614
Litt høy pris kanskje ja, men samtidig er det da ikke lett å få tak i pene aeroer med gammelfronten! Jeg hadde glatt valgt en trubbnos foran en nyere aero, kunne godt tenkt meg den der.
Edit: Jeg vil omformulere meg litt: Om jeg skulle kjøpt en og900 aero ville jeg foretrukket en trubbnos, men alle og900 aero er jo utrolig stilige

-
Helge
- Overload!!!
- Innlegg: 1675
- Registrert: 31 aug 2008, 20:21
- Sted: Gaupen, Hedmark
Legg inn
av Helge » 01 des 2009, 23:51
K_Duck N1093 skrev:AutoDB-länk - 97mod 9k til 129 laken.

Nå skal jeg ikke påberope meg noen fagekspertise på 9k-feltet, men det hørtes da en smule glupskt ut. >_>
(Shwær motor hadde'n også - 20ccm... Blir ekstra drøy pris om man regner kroner pr liter motorvolum.

)
Den bilen står hos en forhandler på Gjøvik.
Har vel vært til salgs for den prisen i 6 mnd.
Noen tror de har gull.
06 9-5 TiD.
99 9-3 Cab.
-
Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Legg inn
av Tor N12 » 02 des 2009, 00:17
K_Duck N1093 skrev:AutoDB-länk - 97mod 9k til 129 laken.

Nå skal jeg ikke påberope meg noen fagekspertise på 9k-feltet, men det hørtes da en smule glupskt ut. >_>
(Shwær motor hadde'n også - 20ccm... Blir ekstra drøy pris om man regner kroner pr liter motorvolum.

)
Som Edhunter sier så har den ligget ute i en evighet.. bare så det er sagt om noen skulle finne på å gi dem et eller annet bud så se også opp for at den høyst sansynlig har vært kollisjonsskadet. Den har jo vanlig cs-front mens den har Jubileum-listverk
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor