Legg inn
av EdHunter N815 » 13 sep 2009, 23:33
Har et par fine her;
Bill Gates kom omsider til St Peters port. St Peter klødde seg i hodet og sa : "Ja, jeg vet ikke riktig hvor jeg skal sende deg.
Du har jo gjort mye godt for menneskeheten, ved å skaffe dem Pc-er og masse programmer som hjelper både leg og lærd.
På den annen side så har du jo også skapt slik en nød for Mac-folket, og vederkveget alle andre med det forferdelige Windows 95.
Jeg skal prøve noe jeg aldri har gjort før. Du skal få ta en liten prøvetur til hvert sted, og så få velge selv."
Først gikk turen til H******, og Microsoft-gutten så en sandstrand med blått hav, og en masse slanke, deilige damer som løp rundt mer eller mindre avkledd.
I himmelen så Bill en masse skyer, engler og søt musikk.
"Ærede St. Peter", sa han. "Himmelen ser fredfull og vakker ut, minner meg om Windows 95 logoen, men jeg må innrømme at H****** er mer forlokkende."
Så dit dro han.
Etter et par uker tok St Peter seg en tur for å se etter nykomlingen. Bill Gates var hengt opp på en hard murvegg, omgitt av slikkende flammer, og ble torturert av djevelens bødler dag og natt.
Da Bill så St Peter, skrek han ut: "Hva har skjedd! Slik så det da ikke ut da du viste meg H******."
"Å..." sa St Peter. " Det var demoversjonen, det."
Norsken, svensken og dansken hadde alle fått ti år i fengsel. De kunne ta med seg en ting hver i cellen. Norsken tok med seg ei flott dame, så låste de han inn. Dansken tok med seg pallevis med sprit, og så låste de han inn. Svensken tok med seg pallevis med røyk, og så låste de han også inn.
Ti år er gått, og vi åpner for norsken, som kommer ut med den flotte dama og en ungeflokk på 18. Dansken lå derimot dritings på gulvet, og hadde ikke særlig mye i mot å bli liggende heller. Og så åpnet vi for søta bror som kom ut med røyken i kjeften og sa: HAR NI FYR?
En gutt i 20-årene var nylig ansatt på et apotek. En av hans første kunder var en dame som ba om å få kjøpe en pakke Tampax.
Gutten stammet og rødmet, men fikk tilslutt ekspedert damen. Nå hadde det seg sånn at sjefen hans hadde sett denne episoden og tok gutten inn på kontoret. Han fortalte at mange av de nyansatte var sjenerte i begynnelsen, og at de hadde spesielle kurs for dette.
Gutten ble sendt på kurs han, og var tilbake på jobb i apoteket en uke senere.
Tilfeldigvis var hans første kunde den samme damen, og han spurte hva hun skulle ha.
- En pakke bomull" sa damen, hvorpå gutten elegant slenger bomullen på disken men en kjapp kommentar: - Jasså, så du ruller selv nå??
Så et par småstygge på tampen;
Peters kone ligger på sykehus. Hun er i koma. En pleier skal vaske henne, og da hun vasker hennes kjønnsdeler, er det økt hjerne-aktivitet...
Pleieren sier til Peter at litt oralsex nok vil få henne ut av koma. 10 minutter etter kommer han ut. " Konen er død.." sier han. "Jeg tror hun ble kvalt...!"
Doktoren så at naboens gutt satt gråtende på altanen. Og spurte hva som var galt.
- Jo, snufset gutten, - mine foreldre skal skilles fordi mor sier pappa er impotent.
- Så, så, sa legen, - gi din far en av disse pillene hver dag, så skal du se at alt blir bedre.
Uken etter ser legen at gutten igjen sitter gråtende på altanen.
- Hva er det? spør han. - Hjalp ikke pillene? -
Joda, snufser gutten, - men nå er mamma død, søsteren min gravid, jeg har vondt i ræven og bikkja tør ikke komme hjem!
En ung gutt fra en bygd i Trøndelag flyttet til Oslo og gikk til et stort kjøpesenter for å søke jobb.
Sjefen for kjøpesenter spurte: "Har du noe selgererfaring?"
Gutten svarte: "Nåååå, jooo, æ har no jobba som sælgar i heimbygda ja."
Ettersom sjefen syntes gutten virket trivelig og frampå, bestemte han seg for å ansette han.
"Du kan b egynne i morgen tidlig" sa han til gutten. "Jeg kommer ned etter vi har stengt i morgen kveld og ser hvordan du har hatt det på din første dag på jobb."
Gutten hadde en tung dag, men til slutt var han ferdig. Etter stengetid kom så sjefen ned som han hadde lovet dagen før.
"Hvor mange salg gjorde du i dag?" Spurte sjefen.
Gutten svarte: "Eitt."
Da ble sjefen litt forundret og sa "Bare ett!? Våre selgere bruker normalt å gjøre mellom 20 og 30 salg på en dag. Hvor mye penger var det snakk om?"
Gutten svarte: "einmiljonnihuinneråølløvtusneitthuinneråtrættiåttkrona"
Sjefen ble svært overrasket og sa: "1 911 138 kr!!! Hva solgte du til ham?"
Gutten svarte: "Først sællt æ han ein liten feskkrok. Så sællt æ han ein mellomstor feskkrok. Ætti det sællt æ ein stor feskkrok. Så vart det eit fesksnøre. Da æ spurte kor han skoill fesk, svårrå'n at'n skoill fårrå neåt kyst'n. Da sa æ at han koinn træng ein båt, så vi gjekk ne te båtavdelinga. Der sællt æ han den store Baylineren med doble motora. Ætti de vist de sæ at den lille Honda Civic'en itj klart å dra den store båten, så æ tok'en me mæ te bilavdelinga å sælt han ein Chevrolet Tahoe firhjulstrækkar."
Sjefen, som nå var i sjokktilstand sa... "Så du mener altså at en mann kom inn for å kjøpe en fiskekrok og du klarte å selge han en båt og en bil????"
Da svarte gutten glatt: "Nei, nei! Han kom inn og skoill kjøpe tamponga te kjærringa si, å da svårrå æ at han like så gått koinn fårrå å fesk, ættisom hælga va ødelagt læll!"
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1