mvh Rema Draiveren Rolfi

Moderator: Moderatorer
Den fysste scanninga er når pakka ankjem PGO i Oslo, sidan pakken får ny strekkode her i landet. Har opplevd å få pakkar der det skil en times tid mellom sendt avsenderland og ankomst mottakarland.Andrew N1328 skrev:ja, dette var imponerende... men synes det er rart at det gikk 17-18 timer fra England til Oslo, for så å ta 31-32 timer fra Oslo til StavangerEirik skrev:Hørte jeg VM i kjapp levering?
29.05.09 09.40 UTLEVERT 4003 STAVANGER
29.05.09 02.36 ANKOMMET POSTKONTOR 4003 STAVANGER (STAVANGER SENTRUM)
27.05.09 19.03 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 0001 OSLO
27.05.09 02.50 SENDT FRA AVSENDERLANDET 9999 INGEN NY POSTADRESSE
Klokkeslettet for henting er ca 3 timer for tidlig, men dette er ny rekord for hvor fort jeg har fått pakke fra england.
tja, kommer ann på konaktene dineAndrew N1328 skrev:ja, du sier noe der... litt mer effektivitet over andre bedrifter, men så er jo de svindyre og da
ja, kontakter er alfa-omegazero900t skrev:tja, kommer ann på konaktene dineAndrew N1328 skrev:ja, du sier noe der... litt mer effektivitet over andre bedrifter, men så er jo de svindyre og da![]()
Alt jeg har sendt hit og dit i detta landet har ikke kosta meg ei krone å verken sende eller få henta, og da har jeg tilogmed fått henta ting hos privatfolk...
Litt goder skal man jo ha, har fått levert utallige bildeler direkte på kontoret mitt, og fått masse rare spm om hvorfor og hva di div delene er og hvorfor jeg gidder å bruke så mye penger på en så gammal bil![]()
![]()
Ikke skryt på deg noe her nåAndrew N1328 skrev:har forresten ikke blitt solbrent, men er snart å regne som en av våre nye landsmenn
Ja, svensker er flotte damer. Pene er de som oftest ogsåAndrew N1328 skrev: Flere som har lagt merke til en spesiell sjarm ved svenske damer? tror jeg må skaffe meg ei slik ei... de er ikke bare flinke til å lage bil så