Litt rart, for dette her er et felles nettverk som hele leiren her bruker, ikke bare jeg. Men fikk fjerna IP'en fra lista nå, så får se åssen det går.

Natta, alle sammen

Moderator: Moderatorer
Skjedde akkurat det samme med meg, fikk ikke skrevet no innlegg på hele 3 dager før det blei fiksaAleks_ skrev:Æsj, nå har det kommet opp noe sånn greie om at IP'en jeg bruker er registrert på Spamhaus eller noe, og jeg får dermed ikke posta her.![]()
Litt rart, for dette her er et felles nettverk som hele leiren her bruker, ikke bare jeg. Men fikk fjerna IP'en fra lista nå, så får se åssen det går.![]()
Natta, alle sammen
Eirik skrev:Volvo skal være solgt til Kina.
http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=565942
EdHunter N815 skrev:Eirik skrev:Volvo skal være solgt til Kina.
http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=565942
Velvel, alle kan ikke vinne, som de sier. Vil si at Saab har væt "noget" heldigere med sine oppkjøpere enn Volvo...
fikk 43 poeng
På min 9-3 ss kan jeg sette på en maksimum fartsgrense før det begynner å pipe konstant helt til jeg har slakket ned. Har satt min på 100 km/t for å kunne beholde lappenAndrew N1328 skrev:
Noen som har (lovlige) tips til hva som kan gjøres for å roe seg ned? Er bare noen få dager, men det er nok til at noe skjer...
..
Ja, mener å huske jeg også har en sånn funksjon, skal sjekke det oppTorkil_N1282 skrev: På min 9-3 ss kan jeg sette på en maksimum fartsgrense før det begynner å pipe konstant helt til jeg har slakket ned. Har satt min på 100 km/t for å kunne beholde lappenMen selvfølgelig hjelper denne bare i fartsgrenser fra 70--> .
Men i 50-60 soner er det vel ikke så mange som kjører så alt for fort.
En annen ting kan være å ha litt chill musikk eller du kan chille med å sette på en evt cruise controll
orginalprogram å fest ett egg under gasspedalenAndrew N1328 skrev:Lurer på hva i H****** som feiler meg, klarte liksom ikke å la være når en stygg liten VW med 1.8t terget litt... alt for høy fart opp okstadbakken :\
Er nesten så jeg vil at onkel blå skal ta lappen slik at jeg roer ned litt... heldigvis lite trafikk i kveld...
Noen som har (lovlige) tips til hva som kan gjøres for å roe seg ned? Er bare noen få dager, men det er nok til at noe skjer...
Sist gang jeg kresja kjørte jeg rolig noen måneder etterpå, men hjelper ikke i lengden da ulykken ikke var pga fart... Er jo slik at man først lærer når det skjer noe, men håper å unngå det nå... Har en brems når jeg har passasjerer, da er det sjeldent høy fart...
Eventuelt mor i baksetet ?? Det fungerte ypperlig som fartsdemper i mitt tilfelle ?haarstad skrev:orginalprogram å fest ett egg under gasspedalenAndrew N1328 skrev:Lurer på hva i H****** som feiler meg, klarte liksom ikke å la være når en stygg liten VW med 1.8t terget litt... alt for høy fart opp okstadbakken :\
Er nesten så jeg vil at onkel blå skal ta lappen slik at jeg roer ned litt... heldigvis lite trafikk i kveld...
Sist gang jeg kresja kjørte jeg rolig noen måneder etterpå, men hjelper ikke i lengden da ulykken ikke var pga fart... Er jo slik at man først lærer når det skjer noe, men håper å unngå det nå... Har en brems når jeg har passasjerer, da er det sjeldent høy fart...
Hehe.. hvor tror du jeg har arvet temperamentet mitt fra?Arnljoth N1530 skrev:
Eventuelt mor i baksetet ?? Det fungerte ypperlig som fartsdemper i mitt tilfelle ?