Snakk om å få middagen levert på døren da!

Moderator: Moderatorer
Så du prøver litt "web-on-the-road" du ogsåTerra N837 skrev:Er nå på ferie. Kjører ned saltfjellet nå. Ligger bak en ny 9-3 cab svart. WD reg nr. Er dama som kjører da
EdHunter N815 skrev:Jeg fant en orginal 9-3 Viggen stående i en låve (!!!) hos en kamerat her i Sogn i går kveld. Det var visstnok en kar som har hytte i området som hadde fått motorproblemer og satt fra seg bilen fordi han var dørgandes lei "dritten"...![]()
Kanskje det kommer en billig Viggen til salgs snart.
Ikke søren, den holder jeg for meg selv.Torkil_N1282 skrev:EdHunter N815 skrev:Jeg fant en orginal 9-3 Viggen stående i en låve (!!!) hos en kamerat her i Sogn i går kveld. Det var visstnok en kar som har hytte i området som hadde fått motorproblemer og satt fra seg bilen fordi han var dørgandes lei "dritten"...![]()
Kanskje det kommer en billig Viggen til salgs snart.!!
Gi meg adressen så skal jeg komme med henger og hente råskinnet
Den er ganske inteligent også, hvis du kjører inn i tunnel så beregner den ca tid for passering av boks i tunnel og varsler 5-10sek før boksen, øker du farten i tunnelen bommer den spesielt hvis tunnelen er lang ob boksen i motsatt ende av tunnelen.Aleks_ skrev:Den boksen er veldig kjekk. Det som ofte er med GPS med fotoboksvarsling er at de vasler uavhengig av kjøreretning og generelt alle i nærheten av der du er. Forbanna irriterende i lengden!![]()
Mens den lille cruisecontroll boksen vasler kun i din kjøreretning.
Det blir enten 3600 eller 4900, kommer an på om du får 19 over eller inntill 25over, du kommer sikkert til å forandre adferd og bli en sikrere trafikant fremover.......Andrew N1328 skrev:Ankommet Asker etter et par hendelser, først ble jeg tatt i fotoboks(måtte såklart ta en forbikjøring akkurat der) i 100 i 80'en... Lurer på om det er dyrt? Så fikk jeg "check engine" lampa, takket være Bent på SP så fikk vi rede på denkjempebra service! håper å høre gode nyheter fra vålerbanen etter helga!
Ca 50-60 dør hvert år pga manglende bruk av sikkerhetsseler(feigreima som den heter på Verdal), mange av de kunne gått ut av bilen bortimot uskadd ved bruk av seler......... Det er den billigste forsikringen du har i en bil iom at du ikke kan kontrollere andre biler......Terra N837 skrev:Menneskets dumskap har ingen grenser![]()
Trist for hans venner og pårørende![]()
Var selv av gruppen som syntes det var flaut å bruke bilbelte da jeg var 18 og fikk lappen utlevert, er glad jeg ikke hadde noen utforkjøringer!
En venninne av meg ble drept i en trafikkulykke, hun var da 16, jeg var 15. Merchedesen hun satt på med fikk sleng og gikk rett i rekkverket, hun ble dratt ut av bilen da B stolpen ble revet av bilen. Hun ble kastet ned i en steinur og døde på sykehuset noen timer senere. Tragisk!
En annen kompis av meg kjørte utfor i en svært høy fart. Han hang opp ned festet i beltet med omfattende skader i kroppen. Han ble lagt i kunstig koma og etter lang tids rehabilitering kom han seg tilbake til livet som det skal være. Litt svekket, men ellers bra!
Det er ikke verdt sjansen og ikke bruke belte, kroppen er bygd som den skal for å fungere 100%, jeg vil helst fungere optimalt og tar derfor ingen sjangser.
Thats my 5 cents
den er mest sannsynlig solgt alleredeEdHunter N815 skrev:Ikke søren, den holder jeg for meg selv.Torkil_N1282 skrev:EdHunter N815 skrev:Jeg fant en orginal 9-3 Viggen stående i en låve (!!!) hos en kamerat her i Sogn i går kveld. Det var visstnok en kar som har hytte i området som hadde fått motorproblemer og satt fra seg bilen fordi han var dørgandes lei "dritten"...![]()
Kanskje det kommer en billig Viggen til salgs snart.!!
Gi meg adressen så skal jeg komme med henger og hente råskinnet
Nei jeg skal ikke ha noen viggen, men det er jo lov å drømme da.Mats900SQR skrev:den er mest sannsynlig solgt alleredeså dere trenger ikke prøve engang
EdHunter N815 skrev:Nei jeg skal ikke ha noen viggen, men det er jo lov å drømme da.Mats900SQR skrev:den er mest sannsynlig solgt alleredeså dere trenger ikke prøve engang
![]()
Hadde jeg hatt penger til slikt så hadde jeg nok helst hatt en 9-5 Aero for lengst.