[...] kort tid etter ankomst kom en unggutt kjørende i rimelig høy fart.
- Og til alt overmål la han inn en sleng like foran politibilen, og stanset bare tre meter fra fronten på denne. Dermed var det bare for våre folk å finne fram foreleggsmappen,
Herlig at han satser frisk hvertfall. Så en gang en rånerungddom i en frisk BMW E30 som sladdet ut et kryss rett forrand politiet. Da kom blålysa på før han var ferdig med sladden sin.
Pass i så fall på å vaske bilen kjemisk ren for grus og støv først, for ellers får du deg en fin regning på polering etterpå hvis vedkommende vil ta hevn. Synes dette er en relativt dårlig idè, ikke mye gjennomtenkt i alle fall. Husker jeg fikk kastet egg på bilen min av noen russ en gang, noe enkelte kanskje ville kalt uskyldig morro, men lakkskadene beløp seg på 5 lapper. Man kan si det slik at det var et par russ som ikke hadde anlegg i russebilen det året...
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
Pass i så fall på å vaske bilen kjemisk ren for grus og støv først, for ellers får du deg en fin regning på polering etterpå hvis vedkommende vil ta hevn. Synes dette er en relativt dårlig idè, ikke mye gjennomtenkt i alle fall. Husker jeg fikk kastet egg på bilen min av noen russ en gang, noe enkelte kanskje ville kalt uskyldig morro, men lakkskadene beløp seg på 5 lapper. Man kan si det slik at det var et par russ som ikke hadde anlegg i russebilen det året...