Før denne hadde jeg(desverre) en Opel Ascona 1.6S
Hovedgrunnen til at jeg solgte 900'en var pga at den ikke hadde turbo... Ellers var det en kanon bil som konverterte meg til SAAB mann

Moderator: Moderatorer
fine, fant bare ikke en lignende tråd, men det gjorde duHjelle, N6 skrev:Slo sammen desse to emna "din(e) gamle bil(er)" og "Hva var din første bil - og hvor lenge overlevde den?", sidan det er mykje det same...
håper ikke denne bilen var SP-registrert?EdHunter N815 skrev:2. 1984 Saab 900 T16 Aero
Solgt for 20k til en stakkars bergenser som trodde han kunne fikse opp i greiene. Synd at en orginal Aero skulle få en slik skjebne, men jeg tror faktisk ærlig talt ikke det fantes håp for denne.
Finner ingen bilder av denne heller.
Edward N812 skrev:håper ikke denne bilen var SP-registrert?EdHunter N815 skrev:2. 1984 Saab 900 T16 Aero
Solgt for 20k til en stakkars bergenser som trodde han kunne fikse opp i greiene. Synd at en orginal Aero skulle få en slik skjebne, men jeg tror faktisk ærlig talt ikke det fantes håp for denne.
jeg og brodern kjøpte jo vår aero i bergen for litt over et år siden
¨Jørgen N237 skrev:Edward N812 skrev:håper ikke denne bilen var SP-registrert?EdHunter N815 skrev:2. 1984 Saab 900 T16 Aero
jeg og brodern kjøpte jo vår aero i bergen for litt over et år siden
Er nok ikke den bilen om jeg husker rett..
Btw lever min første bil ennå, møtte den i går faktisk..
1 bilen min var en honda Accord, DEILIG å kjøre savner den enda. litt små rust midt på ene døraEndre88 skrev: "men den kosta bare 7000 kr- å solgte den for 8000kr