I så fall tror jeg at jeg skal kjøpe meg en 1,1l Fiesta og ha forsikring på den, men skiltene på Saab'en

Moderator: Moderatorer
Ble nekta når jeg prøvde å knipse den sølvgråe ;o Men en dag skal jeg klare detDaniel N683 skrev:Dette ser jo litt drøyt.. selv av "onkel"...![]()
pic's or it didn't happend
Jeg nekter å tro at de har noen som helst hjemmel i loven for å forhindre deg fra å ta bilder av en purkebil på offentlig sted/vei. Så lenge du bare tar bilde av bilen og ikke politifolkene så kan de ikke påberope seg noe med personvern eller lignende heller.Dumpvalve N1692 skrev:Ble nekta når jeg prøvde å knipse den sølvgråe ;o Men en dag skal jeg klare detDaniel N683 skrev:Dette ser jo litt drøyt.. selv av "onkel"...![]()
pic's or it didn't happend
Korrekt. Så lenge du ikke hindrer dem eller sjikanerer dem på noen måte kan du ta bilde av akkurat hva du vil.EdHunter N815 skrev: Jeg nekter å tro at de har noen som helst hjemmel i loven for å forhindre deg fra å ta bilder av en purkebil på offentlig sted/vei. Så lenge du bare tar bilde av bilen og ikke politifolkene så kan de ikke påberope seg noe med personvern eller lignende heller.
aha...2.7 var s4 før..viste ikkje at dei har endra litt på de..K_Duck N1093 skrev:Ifølge audi.no kommer S4:an med treliter. 2,7:an finnes i A4.