Moderator: Moderatorer
De la jo nettopp det bilmerke nerMorten-N146 skrev:Vanskelig å si.... Må være en solid bil med særpreg og sterk motor som gir en meget behagelig kjøreopplevelse og som er rimelig å vedlikeholde. Ikke mange å velge i da, gitt...
Det er mange som begynner å se fordelen av turbo nå når downsizing er så populært. Fiat/Alfa Romeo bl. a. og til og med BMW, som for ikke mange år siden sa at turbo var "juks". Eller så har du jo alltids Porsche, da!Frode N073 skrev:blir lenge te eg handle ny bil. når den gang komme så e jo kanskje Saab oppe å går igjen![]()
uansett så e eg turbo-freak så valgå snevre seg inn te VW, Volvo, Audi ellår Subaru. kan ikkje akkurat sei at någen av de friste.
Hehe, ser denDaniel N683 skrev:Ingen! skal heller GÅ til jobb..
Kjærringa er F*** ikke kommet i grava før du sitter å sjekker opp dattra til prestenHva blir din neste NYE bil....
Les tittelen en gang til du. Hva blir din neste NYE bil.... Hvis du forventer å få kjøpe en ny Saab vil jeg kalle deg evig optimist i alle fall. Brukte kan du nok derimot finne noen av.stianj skrev:saab.
Søren, dem fortsetter jo å lage deler til dem, selv om bilen ikke blir lagd mer.
Se på det positive i det, det er jo ikke en fullstendig stopp.