De store spørsmålet er: kor???

Moderator: Moderatorer
Ikke for å være negativ, men er ikke London litt sånn langhelg plass? Hvor lang ferie har dere planlagt? Ellers er jeg enig med Arne, dere kommer langt og billig med Tube'enEndre88 N1527 skrev:Takker å bukker![]()
No har vi halv-veis bestemt oss for london![]()
Lurer bare på om vi skal gå for billig hotell å ta masse taxi, eller litt dyrare som ligge meir sentralt![]()
Anbefalinger??
Som jeg skrev tidligere var jeg og dama i roma høsten -08.Endre88 N1527 skrev:Då har vi endelig blitt enige![]()
Sida dama vil ha sol og varme, og eg vil ha opplevelser blei valget roma![]()
Gleda meg allerede til å få vondt i nakken av å sjå på alle bygningane![]()
Nåken som har vore der før?![]()
Ja vi fant ut at london kanskje er helgeferieHar tenkt å vere vekke i 1 veke
Var der i fjor med min daværende kjæreste, kom også fram til at dette er et sted man drar med barna sine. Var veldig koselig og greier, men vi følte oss veldig isolert, og det var veldig begrensede muligheter for alt mulig, da måtte du inn til Palma.Arnesl N1394 skrev: Har også en tur til Alcudia (Mallorca), fint og rolig, veldig barnevennlig og overfylt med engelskmenn...
Termina støttes. Vi bodde like ved togstasjonen. Men vi ble lurt av en minibussfyr på flyplassen. Han hadde en Ford Transit. Den hadde to innstillinger. Av og på. Når den var på gikk den i 160! Skummel tur. Vi tok toget tilbake.Terra N837 skrev:Du kan ta undergrunnsbanen eller airportshuttle som er en del billigere enn vanlig taxi.
Jeg kan og anbefale dere å bo rundt om Termina i byen, da du da er like ved bussterminalen og togstasjonen hvor begge undergrunnsbanene krysses.