Samarbeid - Forslag?
Moderator: Moderatorer
- Rune N01
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: 01
- Navn: Rune Hensel
- Bil: Saab 900 SE Turbo Cab M96
- Sted: Vinterbro
Samarbeid - Forslag?
Hei alle sammen
Vi går med planer om å leie Rudskogen neste år, for å arrangere et landstreff og under litt mer "kontrollerte former" enn det er på Gatebiltreffene.
I denne forbindelse så trenger vi å samarbeide med en annen bilklubb (Vi har ikke økonomi til å stå for dette alene)
Har dere noen forslag for/mot??
Hva med:
Opel? (De er trossalt i samme "familie" som SAAB)
Volvo? (Svensk..)
Vi går med planer om å leie Rudskogen neste år, for å arrangere et landstreff og under litt mer "kontrollerte former" enn det er på Gatebiltreffene.
I denne forbindelse så trenger vi å samarbeide med en annen bilklubb (Vi har ikke økonomi til å stå for dette alene)
Har dere noen forslag for/mot??
Hva med:
Opel? (De er trossalt i samme "familie" som SAAB)
Volvo? (Svensk..)
MVH Rune
Saab 9-5 SE Estate MY01
Saab 900 SE Turbo Cab MY96
- Glenn N101
- 1,5 bar
- Sted: Narvik
Dette høres jo ut som en glimrende ide!
Hva med den svenske Saab klubben,eller Gammel Saabens venner?egentlig kanskje et dumt spørsmål,da dere sannsynligvis har tenkt på dette.
Det er det samme for meg ihvertfall,har bare lyst til å treffe andre bilgale og ha det gøy!!
Bare det ikke kommer nå BMWer!
Glenn N101
Hva med den svenske Saab klubben,eller Gammel Saabens venner?egentlig kanskje et dumt spørsmål,da dere sannsynligvis har tenkt på dette.

Det er det samme for meg ihvertfall,har bare lyst til å treffe andre bilgale og ha det gøy!!

Bare det ikke kommer nå BMWer!

Glenn N101
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
- Anders N95
- 1.2 bar
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
Morten N106 skrev:GSV hadde jo vært glimmers .. men det blir vel kanskje for lite fortsatt.
Ellers er jeg enig med siste taler .. så lenge det ikke kommer Sauerkraut sleder av noe slag utpå der er jeg fornøyd, uansett om de har propeller eller amputerte OL-Ringer i fronten
Nazi-vrak...Jeg kjenner mange opel-folk. Hadde jo vært gøy det, men Saab og Volvo har vel kanskje mest til felles...? Har egentlig Volvo noen organisert klubb i norge?? den har jeg ikke sett..
Vørterøl og svisker!!
- Bent N208
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N208
- Navn: Bent Andresen
- Bil: VW Scirocco TSI
- Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
- Kontakt:
Vedr saabtreff.
Forslaget er kjempefint.
Hva med å lage et treff for Saab - Volvo, hvor vi ber inn Norske og Svenske Saab - Volvo klubber i sammen.
Det skulle bli nok biler og menesker til å dekke utgiftene med dette.
I tillegg be inn speedparts - maptun - ferrita etc med stands og utstyr til saab og volvo.Kanskje til og med Aero auto-saabhuset-Isbergs osv.
Dette tror jeg kunne bli et kjempeflott treff.
Stiller gjerne opp for å få dette til å bli reality.

Hva med å lage et treff for Saab - Volvo, hvor vi ber inn Norske og Svenske Saab - Volvo klubber i sammen.
Det skulle bli nok biler og menesker til å dekke utgiftene med dette.
I tillegg be inn speedparts - maptun - ferrita etc med stands og utstyr til saab og volvo.Kanskje til og med Aero auto-saabhuset-Isbergs osv.
Dette tror jeg kunne bli et kjempeflott treff.
Stiller gjerne opp for å få dette til å bli reality.

Close to your saab,closer to you with Speedparts
- Bent N208
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N208
- Navn: Bent Andresen
- Bil: VW Scirocco TSI
- Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
- Kontakt:
Vedr treff
Glemte en ting.
Dette må evt promoteres kjapt, med en invitasjon med forslag til STCS og svenske og norske Volvoklubber.
Kanskje vi kan kalle det > Swedish car meet 2004 < dette bare som et forslag til treffnavn.
Eller hva.............
Dette må evt promoteres kjapt, med en invitasjon med forslag til STCS og svenske og norske Volvoklubber.
Kanskje vi kan kalle det > Swedish car meet 2004 < dette bare som et forslag til treffnavn.
Eller hva.............
Close to your saab,closer to you with Speedparts
- Anders N95
- 1.2 bar
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
Når du nå er inne på det, hvor kan man få tak i "Fuck-Ford" klistremerker?Børre N17 skrev:Peugeot-klubben er vel ikke så alt for store de heller?
Er med på alt som uteslutter alt som heter noe med Cos***th.
(bannet nesten i kirka her nå...)

Vørterøl og svisker!!
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Husk på at det er nok av 205 GTi som går irriterandes godt...Børre N17 skrev:Peugeot-klubben er vel ikke så alt for store de heller?
Er med på alt som uteslutter alt som heter noe med Cos***th.
(bannet nesten i kirka her nå...)

Nei, eg synes Bernt har ein god ide.
MB-folka er visst ikkje so glade i banekøyring, BMW-folka er for blærete, Ford utgår av den grunnen du nemnte, so då står vi att med Vålvå då?
Og å parkere landbruksmaskiner er vel alltid artig? Og får en med GSV og Saabklubben itillegg til STCS er ihvertfall vi godt representerte...
- Troll R
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N02
- Bil: saab 9-3 sc troll r
- Kontakt:
et sambeid med peugot klubben høres interesant ut da det er en ganske fersk klubb som sikkert trenger en annen klubb og dele en bane med.

medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Det var et firma som hadde mye slik på Møkkabil treffet. Noen som husker hva de heter?Anders95 skrev:Når du nå er inne på det, hvor kan man få tak i "Fuck-Ford" klistremerker?Eller et eller annet kult klistremerke? trenger helst et sølvgrått et med en påskrift av noe slag...Noen som har noe liggende?
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- Øystein Strøm N141
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 141
- Navn: Øystein Strøm
- Bil: Saab 9-3 SS 2,0t
- Sted: Råde
Dette gleder jeg meg til
/
Hadde jo vært kult med et treff for diverse bil klubber (Saab
, Volvo, Peugeot, Opel, Audi). Gjerne med noen relevante stander fra f.eks. Maptun, Speedparts osv.
Vårt eget lille Gatebil kun for medlemmer av bil klubber + tilskuere for de som ønsker å se. Kunne jo blitt stort, ikke for stort så klart, skal jo kjøre en del også

Hadde jo vært kult med et treff for diverse bil klubber (Saab

Vårt eget lille Gatebil kun for medlemmer av bil klubber + tilskuere for de som ønsker å se. Kunne jo blitt stort, ikke for stort så klart, skal jo kjøre en del også

Saab 9-3 Sport Sedan 2.0t Vector 2008
http://www.garaget.org/?car=80395
http://www.garaget.org/?car=80395