Har akkurat ledd meg gjennom denne tråden på bilforumet.net, og jeg må si jeg er enig i mye der, men så blir jeg nok en gang minnet på hvor mange folk som henger der som ikke har greie på det de klarer å rable ned.
FWD-diskusjon
Moderator: Moderatorer
FWD-diskusjon
http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... adid=49932
Har akkurat ledd meg gjennom denne tråden på bilforumet.net, og jeg må si jeg er enig i mye der, men så blir jeg nok en gang minnet på hvor mange folk som henger der som ikke har greie på det de klarer å rable ned.
Har akkurat ledd meg gjennom denne tråden på bilforumet.net, og jeg må si jeg er enig i mye der, men så blir jeg nok en gang minnet på hvor mange folk som henger der som ikke har greie på det de klarer å rable ned.
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
-
Henrik N380
- 2.0 bar

- Innlegg: 991
- Registrert: 27 okt 2004, 01:00
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo
Enig med deg Rune! Ble litt irritert til å begynne med men så ble det bare useriøst og jeg falt helt ut etter 8 sider... Man kan ikke si at FWD er dritt etter å ha kjørt Honda Avenssis, det er som å kjøre tråbil.
Hadde samme diskusjonen med kamerat. Han påstod (hold dere fast) at en bakhjulsdrevet bil med 200hk og automat er raskere enn en forhjulsdrevet bil med manuell og 230hk i området 70–120
Mercen til fatter'n har vel 230hk og er ikke raskere enn 9-5 Aero. Om så Aero'n var tom for bensin ville den hvert raskere!
Hadde samme diskusjonen med kamerat. Han påstod (hold dere fast) at en bakhjulsdrevet bil med 200hk og automat er raskere enn en forhjulsdrevet bil med manuell og 230hk i området 70–120
Mercen til fatter'n har vel 230hk og er ikke raskere enn 9-5 Aero. Om så Aero'n var tom for bensin ville den hvert raskere!
Jaja, en kan vel ikke annet enn å la slike leve i sin egen lille lykkelige uvitende verden.
...til du putter i 3:an i din kommende og9-3 BSR steg 1 og tråkker til når du ligger ved siden av denne påståtte kick-down-kongen. Om du i tillegg har JT 3" kan du jo benytte anledningen til å la han høre hvordan det låter...før du forsvinner.
Håper folket ikke tar det jeg skriver over her alt for alvorlig, vi vil vel nødig ha en diskusjon a la bilforumet her. Men altså, de to alternativene han nevner lar seg ikke sammenligne med kun de kriteriene han nevner.
til slutt må det nevnes at det faktisk fins et par objektive innlegg der fra folk som tydeligvis veit hva de prater om, den skal de ha.
...til du putter i 3:an i din kommende og9-3 BSR steg 1 og tråkker til når du ligger ved siden av denne påståtte kick-down-kongen. Om du i tillegg har JT 3" kan du jo benytte anledningen til å la han høre hvordan det låter...før du forsvinner.
Håper folket ikke tar det jeg skriver over her alt for alvorlig, vi vil vel nødig ha en diskusjon a la bilforumet her. Men altså, de to alternativene han nevner lar seg ikke sammenligne med kun de kriteriene han nevner.
til slutt må det nevnes at det faktisk fins et par objektive innlegg der fra folk som tydeligvis veit hva de prater om, den skal de ha.
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
