POKKERS UP! m?tte toskene brenne i h****E!
Moderator: Moderatorer
POKKERS UP! måtte toskene brenne i h****E!
sto uttafor benz`en i dag og prata med en kamerat i bilen ved siden av. ser at up`en kjører forbi og tenker: jadda, her igjen? og aner fred og ingen fare, har da ikke gjort noe jeg. Så kommer de forbi enda en gang, og jeg aner fortsatt ingen fare, tenker at de ser litt på bilen til kameraten min, han hadde tross alt prøveskilt på. så kommer dem forbi 3 gang, men nå kjører dem inn på benz`en og bort til oss. MEN trur du F*** ikke at det var meg dem hadde sett etter? så jeg måtte plukke ned SAMTLIGE wunder baum, alle terningene mine og alle spotligtsa mine( Blålys ville dem ha for seg selv, folk kunne tro jeg kjørte politibil.... MY ASS!).
Joda bare erter deg
Av og til virker det som om purken prioriterer å pirke på småting, samtidig som de hennlegger en masse saker. Feks. vandalisem og tyveri av våre kjære biler..
Hvis du har en lysdiode på bilen blir de sure, men hvis bilen din blir ramponert av et syrehue driter de i det.

Av og til virker det som om purken prioriterer å pirke på småting, samtidig som de hennlegger en masse saker. Feks. vandalisem og tyveri av våre kjære biler..

Øyvind n188
-03 9-5 2,0t
-03 9-5 2,0t
-
- 2.0 bar
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Jeg ville ikke hatt det der i saaben min:)mr666 skrev:åssen i hælvete får du ødelegging av 30 wunderbaum, 2 sett med terninger og fjerning av lys til å bli en tjeneste? bare lurer.....Ole-P skrev:Spør de meg så gjorde de deg bare en tjeneste....!!
Så jeg er enig med Ole, de gjorde deg en tjeneste

1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
30 wunderbaum och 2 set med terningar i framrutan????
Blir mycket skymd sikt bakom dom sakerna.....
Är väl lika "rånete" å ha dom hängande på klädhängarna i baksätet??
Och så en god "laid back" körstil slik att armarna är nästan raka?
Sorry, men jag förstår att UP ville att du skulle fjerne dom.
Vad gäller blått lys så vet jag inte hur det är i norge, men i sverige är det förbehållet utryckningsfordon(Polis, brandkår, ambulas, läkare samt blod/organ-transport) och helt ulovligt på privata fordon!
Mvh Anders
Vad gäller blått lys så vet jag inte hur det är i norge, men i sverige är det förbehållet utryckningsfordon(Polis, brandkår, ambulas, läkare samt blod/organ-transport) och helt ulovligt på privata fordon!
Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!

- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
30 wonderbaum og 2 terninger er litt vel harry syntes jeg og...Saab900STC skrev:30 wunderbaum och 2 set med terningar i framrutan????
Mvh Anders
(jeg er vel av den typen som liker å kunne se ut av mere enn halve frontruta mi....)
Blålys er nok veldig uløvlig her i lendet oxo..... men fryktlig praktisk.... (det er vel derfor saab har vert så geniale at de har lagd cupelys forran speilet på OG900`an oxo det..... for der passer det nemmelig helt perfekt å legge tre stk blå strober....

d værste er nok at dem sa at jeg ikke fikk lov å ha grønne lys heller.... forstå det den som kan. og jeg vil jævlig gjerne møte den personen som ikke ser forskjel på et relativt svakt konstant blått lys og et infernalsk blinkende sett med blitzere på taket på en bil!
saab turbo power, foran eller forbi alt og alle!
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
Tror du dem blir sure på meg?
tviler siden snuten her i område bare vil ransake den å driver å beskylder deg for å være narkis! (ikke sant Skjæveland)

tviler siden snuten her i område bare vil ransake den å driver å beskylder deg for å være narkis! (ikke sant Skjæveland)

900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05
9-5 Estate 2,0t M05
- Jon Magnus N251
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N251
- Navn: Jon Magnus
- Bil: M84 og900, M02 9-3 SE
den personen har jeg møtt!mr666 skrev:d værste er nok at dem sa at jeg ikke fikk lov å ha grønne lys heller.... forstå det den som kan. og jeg vil jævlig gjerne møte den personen som ikke ser forskjel på et relativt svakt konstant blått lys og et infernalsk blinkende sett med blitzere på taket på en bil!

satt på med en kompis i en 240, han hadde montert blå neon bak grillen, som lyste på radiatoren slik at det ble svakt blått lys der. vi kjørte gjennom en 50 sone, det var skymt ute, lå bak en kassebil, å så kom han på at han skulle slå på neonlysa. Resultatet; sjåføren i kassebilen sto på bremsa og kasta bilen ut på fortauet!

"Dirt is for real racing....Asphalt is just for getting there"
- Øystein Strøm N141
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 141
- Navn: Øystein Strøm
- Bil: Saab 9-3 SS 2,0t
- Sted: Råde
Har dere aldri prøvd slå av og på xenon lysa, slik at de blinker litt. Det funker som bare det på folk som er foran degTurboTaf skrev:den personen har jeg møtt!mr666 skrev:d værste er nok at dem sa at jeg ikke fikk lov å ha grønne lys heller.... forstå det den som kan. og jeg vil jævlig gjerne møte den personen som ikke ser forskjel på et relativt svakt konstant blått lys og et infernalsk blinkende sett med blitzere på taket på en bil!![]()
satt på med en kompis i en 240, han hadde montert blå neon bak grillen, som lyste på radiatoren slik at det ble svakt blått lys der. vi kjørte gjennom en 50 sone, det var skymt ute, lå bak en kassebil, å så kom han på at han skulle slå på neonlysa. Resultatet; sjåføren i kassebilen sto på bremsa og kasta bilen ut på fortauet!

Saab 9-3 Sport Sedan 2.0t Vector 2008
http://www.garaget.org/?car=80395
http://www.garaget.org/?car=80395
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
Hehe, var det ikke dette vi prøve de litt når jeg satt på med deg i 95'an a?Øystein Strøm N141 skrev:Har dere aldri prøvd slå av og på xenon lysa, slik at de blinker litt. Det funker som bare det på folk som er foran degTurboTaf skrev:den personen har jeg møtt!mr666 skrev:d værste er nok at dem sa at jeg ikke fikk lov å ha grønne lys heller.... forstå det den som kan. og jeg vil jævlig gjerne møte den personen som ikke ser forskjel på et relativt svakt konstant blått lys og et infernalsk blinkende sett med blitzere på taket på en bil!![]()
Koselig tur forresten:
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
1999 Saab 9-3 Viggen