saab 9-3 01mod 2.0l I SE

Annonser bilen din her!
HUSK: Les reglene for posting!! Det er gratis og åpent for alle å poste her.

Moderator: Moderatorer

Forumregler
HUSK! Siden kun moderatorer og administratorer kan svare i kjøp/salg-forumet: Skriv inn; kontaktinfo - hvordan du vil bli kontaktet, stand på gjenstanden, hvor gjenstanden befinner seg...
saabbrg
Navn: SAABBRG
Bil: 9-3 2.0L Turbo

saab 9-3 01mod 2.0l I SE

Legg innav saabbrg » 11 aug 2017, 14:24

Hei

selger eu godkjent med mange nye deler iforbindelse med forrige eu kontroll saab 9-3, teknisk sett motor/drivverk veldig bra, starter alltid og aldri hatt noe som helst problemer med den, det er litt småplukk hvis man vil ordne, 2 vindusheiser tok kvelden, har nye glidere, den ene røk vaieren på rett etter jeg hadde fikset den :( den andre er nok og sitte på ny glider.
Har ny mansjett fremme venstre den er en fordel og skifte nå.
Nytt eksos feste bakredel er også kjøpt inn og bør fikses så man slipper hørselsværn ;)
Henger på bremser bak hvis den har stått med brekket på lenge, så jeg unngår og bruke det.

Ellers masse nytt på den:

-komplett bærearmer sett begge sider foran
-kulelagre foran venstre
-fjærbein foran venstre
-drivknuter begge sider bak (stor jobb) fordel dette er gjort
-luftfilter
-oljefilter
-bremser (forrige eier så de er ganske bra enna)

alt av større jobber gjort på verksted.

+ annet småting alt iløpet av 2016 og nesten ikke brukt siden da, så delene er som nye.

Snart vinter på vei så kan nevne den har bra continetal vinterdekk som står på den nå ikke byttet siden den ikke blir brukt nå, kun lade batteri turer og la den gå 15min av og til osv.

Så her har man noe småplukk så har du en bra saab på veien, eller hvis du vil ha en delebil med mye nytt på så skal du få den forholdsvis ganske billig da jeg slipper årsavgiften av salgssummen.

Selges da jeg kjøpte en litt nyere turbo utgave.

Bilen er i bergen

Åpen for bud/forslag.

Sende meg en melding her eller epost herland_82@hotmail.com

Gå tilbake til «Biler Selges»