jeg kommer, må bare få til å slutte å drikke i god tid i kveld bare..
klokkeslett ble fastsatt til kl.14.00?
stikker også innom Andreas og henter ham regner jeg med, ettersom han neppe har fått bytta motor-festet sitt enda?
na_X skrev:
stikker også innom Andreas og henter ham regner jeg med, ettersom han neppe har fått bytta motor-festet sitt enda?
Skal få ham til å bytte det i dag!
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
Jeg la inn tidspunkt i topic og editerte første post med kart slik at folk finner fram.
Om noen fortsatt ikke finner frem eller er usikker så kjør til Statoil på Klett og ring meg (90054154) eller Ingvar (91165518) så henter vi folk der eller forklarer resten av veien.
Stor takk til Vegard for innføring og prøving med migsveis, og takk til Ingvar/Tor for kaffe og kaker. Artig å gjøre noe annet enn bare sitte å drikke kaffe også!
Tor N12 skrev:
Jeg og Ingvar hadde det morro etter at dere hadde dratt også, smelte av en Airbag på 9-3'n
Legg ut filmen!
Moro at det kom to stk Aleksander fra Ålesund også! Mistenker at de ikke kom på treff bare for å møte oss, da... hadde vel noe med litt plast å gjøre. Men moro lell!!
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
Ellers var det skikkelig artig å sveise litt ja, og det kan jo som sagt hende at 900en min blir kjørende noen meter med dyrebar kunst fra den godeste Tor på bakluka, tror kjøreegenskapene blir sterkt forbedret med noe slikt i hekken
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno