Meg? Kanskje en fordel med lappen i lomma før bilen blir lånt?Aleks-ander_N948 skrev:blir vel dårlig med låning av bil på deg no?![]()
![]()
![]()

Han driver tydeligvis å snuser innom diverse forum, for å tilegne seg kunnskap om bil.
Moderator: Moderatorer
Meg? Kanskje en fordel med lappen i lomma før bilen blir lånt?Aleks-ander_N948 skrev:blir vel dårlig med låning av bil på deg no?![]()
![]()
![]()
Er vel 1.5 time fra Ålebyen .. Gira på et lite treff da eller ?Jørgen N237 skrev:Fra i morgen til fredag ihvertfall (kansje til ut helgen?) er jeg ikke så langt fra Ålesund ihvertfall.. Ca en time ifra har jeg hørt, i Valldal..
Vel, får se.. Kjører ikke saab engang denne gangen.. Men kommer nok til å være der flere ganger ja.. Skal følge med her, og er ikke umulig at jeg er med på noe gøy..Torkil_N1282 skrev:Er vel 1.5 time fra Ålebyen .. Gira på et lite treff da eller ?Jørgen N237 skrev:Fra i morgen til fredag ihvertfall (kansje til ut helgen?) er jeg ikke så langt fra Ålesund ihvertfall.. Ca en time ifra har jeg hørt, i Valldal..
Er det flere som er i Ålesund eller omeng denne uken?
Har vært gjort før detHjelle, N6 skrev: Og Jørgen, den kassevogna di går det å parkere litt vekk ifrå SAAB-ane
Jeg skal prøve å legge inn her hver gang jeg er i området ihvertfall, sikkert ikke lenge til det blir en helgetur oppover igjen nei..adivass skrev:Jeg ser driver med en del treff oppe i trondheim, men synest det er litt langt å reise... ingen som har planer for et lite treff i ålesunds traktene? Hadde vert gøy å vert med på treff, selv om saaben er blitt litt skabbete etterhvert