Er selv godt kjent i området, da jeg har vokst opp på Hamar, og hatt glattkjøringa mi på Braskereidfoss som bare ligger et lite oppkast unna dit vi skal

Moderator: Moderatorer
Hehe, det vet jeg jo, men det er jo ikke sikkert alle har en operativ bil til da, så jeg lufter muligheten for at noen vil høre på at jeg prater på inn og utpust i 5 timer...Ingvar N629 skrev:Om du ser på treffkalenderen for midt-Norge, så ser du at jeg har ført opp møteplikt på landstreffet, dvs at alle klubbens trøndere skal nedover
Jeg har avtalt med Stig på Stjørdal (87turbo) at vi reiser i "rett tid" på fredagen. Tenkte å få lagt turen nedom dekksjappa og få på aerofelgene før landstreffet også, samt pakke, så vi ser avreisetidspunkt kl 14 som godt overkommelig. Så skal jeg plukke opp ham på stasjonen også da, men det skal ikke ta så lang tid tror jegTor N12 skrev:Når skal folket kjøre da???
Selv har jeg fri på fredag og hadde likt å komme meg avgårde i rett tid men samtidig så kjenner jeg meg selv godt og ender vel opp med stressmekking til siste slutt
Skal holde grillen varm jeg da, må jo holde den klar til det kommer flere trøndere vet duSaaBent N442 skrev:Jeg kjører på lørdag fra Trondheim. Håper grillen fortsatt er varm og været er fint når vi lander