Vil bare prøve å oppklare noen ting og forklare for å unngå misforståelser og evt forvirring. I høst var vi noen gira sjeler i Levangerområdet som ville ha mer treffaktivitet. Vi starta "Saabklubben Trøndelag" på Facebook for å prøve å booste litt treffinteresse. Denne "klubben" er på ingen måte noen form for konkurrent eller erstatning for STCN. Vi har hatt noen diskusjoner rundt temaet og vært dels uenige.
I og med at vi har to grupper i Saabmiljøet i landet så står jeg inne for at idéen med Saabklubben Trøndelag som paraply for gammelsaab og turbosaab sosialt funker fint på Facebook. Den vil fungerer fint til å diskutere treff, planlegge og få igang ting. På denne måten når vi også et bredere publikum og får med gamle saaber på treff også

Personlig føler jeg stor tilknytning til STCN og har ingen intensjon om å "erstatte" STCN i regionen. Jeg vil heller være med å bygge OPP og vil at STCN skal være KLUBBEN for de med nyere Saab. Har noen problemer med at Saabklubben Trøndelag eksisterer som en "klubb" på Facebook for å samle alle som kjører bil fra Trollhättan så får det bare være, men det har aldri vært intensjonen å starte noen klubb i noe annet format enn å samle folk som kjører Saab til treff.
Jeg er supergira på å få til treff i regionen, både for gamle og nye Saaber. Jeg har vært relativt aktiv bak Saabklubben Trøndelag, men ser at det kan være bedre om jeg går inn og sørger for et godt fotfeste til STCN.
Jeg stiller meg derfor åpen for å ta over stafettpinnen etter Ingvar som har gjort, og gjør mye for oss med Saaber i regionen om det er ønskelig.
Joakim