Feire/Speedparts

Her kan kun leverandører legge ut produkter og tjenester til våre medlemmer.
Kontakt administrator for å registrere deg som leverandør.

Moderator: Moderatorer

Svar
900Rdream
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 74
Registrert: 17 aug 2003, 01:00
Sted: Oslo

ang. mod´s

Legg inn av 900Rdream » 28 jun 2004, 03:49

"Vi kommer til å holde av en del tid siste uka før landstreffet da vi vet det er en del som trenger noen mod's til dette."

Hallå...
jeg er en av de som trenger litt modding på ræsærn min... blei frakjørt av en Nissan 200 SX og da er det på tide med no fixing sånn at det blir omvendt neste gang....! :-x grrrrr...

venter spent på beskjed fra Ole.... (prøver å være tålmodig :-) )

Brukeravatar
oddi N108
Overload!!!
Innlegg: 1337
Registrert: 26 feb 2003, 01:00
Sted: Sandefjord
Kontakt:

Re: Speedparts/ferie

Legg inn av oddi N108 » 28 jun 2004, 16:30

Speedparts Norway skrev:Hei alle sammen...

Nå er det snart ferie tider hos Speedparts i Sverige og Norge.
Vi vil prøve å serve dere så godt som mulig i perioden 10/7-1/8, men varedistribusjonen vil være noe begrenset. Vi tar imot alle bestillinger, men det kan ta litt tid før mailer blir besvart og varer blir sendt ut.

Håper dere vil være tålmodige med oss da vi gjør så godt vi kan.
Vi kommer til å holde av en del tid siste uka før landstreffet da vi vet det er en del som trenger noen mod's til dette.

mvh
Bent, Ole & Trond
Klarte ikke å pm'e jeg, men har som dere sikkert vet, bestilt noe småtteri (foringer, antenne og senkesett) Pga snill pappa som har sletta gjeld, kan jeg nå spandere på meg et luftfilter. (XF-904) Rekker dette å komme med i min pakke som jeg har bestilt? tror jeg skulle få den sendt på onsdag.. finner dere den igjen, og får slengt filteret oppi? kan heller ta det igjen ved en senere anledning, dersom det blir mye trøbbel:) Pakken jeg har bestilt skulle sendes til odd espen christoffersen, frydenlund 38, 3238 Sandefjord ring evt. for spørsmål(95925757), god sommer!

mvh oddi
900 T16 cab, 1990 <-- solgt :(

9-5 2,3 t 1998

Brukeravatar
SPEEDPARTS N327
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 819
Registrert: 01 jun 2004, 01:00
Medlemsnummer: N327
Navn: Speedparts Norway
Bil: Norges raskeste SAAB
Sted: Kjeller Vest 1 - 3
Kontakt:

Re: Speedparts/ferie

Legg inn av SPEEDPARTS N327 » 28 jun 2004, 21:31

oddiN108 skrev:
Speedparts Norway skrev:Hei alle sammen...

Nå er det snart ferie tider hos Speedparts i Sverige og Norge.
Vi vil prøve å serve dere så godt som mulig i perioden 10/7-1/8, men varedistribusjonen vil være noe begrenset. Vi tar imot alle bestillinger, men det kan ta litt tid før mailer blir besvart og varer blir sendt ut.

Håper dere vil være tålmodige med oss da vi gjør så godt vi kan.
Vi kommer til å holde av en del tid siste uka før landstreffet da vi vet det er en del som trenger noen mod's til dette.

mvh
Bent, Ole & Trond
Klarte ikke å pm'e jeg, men har som dere sikkert vet, bestilt noe småtteri (foringer, antenne og senkesett) Pga snill pappa som har sletta gjeld, kan jeg nå spandere på meg et luftfilter. (XF-904) Rekker dette å komme med i min pakke som jeg har bestilt? tror jeg skulle få den sendt på onsdag.. finner dere den igjen, og får slengt filteret oppi? kan heller ta det igjen ved en senere anledning, dersom det blir mye trøbbel:) Pakken jeg har bestilt skulle sendes til odd espen christoffersen, frydenlund 38, 3238 Sandefjord ring evt. for spørsmål(95925757), god sommer!

mvh oddi
Heisan.

Dine varer ble sendt deg fredag 25 juni, men setter et XF.904 kitt i bestilling til deg.

Er dette på lager sender jeg dette allerede på lørdag.

Ellers ta godt vare på din snille pappa ( ha ha )

Mvh
Speedparts
Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no

Svar