Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.
Moderator: Moderatorer
-
ThomasN1407
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 93
- Registrert: 04 mar 2008, 23:51
- Medlemsnummer: N1407
- Navn: Thomas
- Bil: Saab 9-5 2.0t Estate
Legg inn
av ThomasN1407 » 06 mar 2008, 22:25
Sikkert mange som har spurt om dette før men etter 2timer med leting på forumet uten og finne ett direkte svar tar jeg sjansen
Er det ett bra/seriøst Saab verksted i nærheten av Strømstad?
Trenger nye dempere og lurte på om ikke jeg skulle skifte fjærene også siden bilen nå har gått 230000km uten at dette er gjort...
Og tilslutt regner jeg med at dette lønner seg? i forhold til absurde norske priser?
takker for svar
mvh
thoing

01 Saab 9-5 2.0t Estate
Min første Saab(endelig)
-
Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Legg inn
av Ingvar N629 » 06 mar 2008, 22:26
For deg som tenker på å trimme, så kan det jo være en ide å sette inn noe annet enn originalt, spesielt dempere.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
-
KongerudN344
- MAX BOOST
- Innlegg: 2296
- Registrert: 05 aug 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N344
- Navn: Kenneth Kongerud
- Sted: Fetsund
Legg inn
av KongerudN344 » 07 mar 2008, 08:25
Hvorfor kjøpe orginaldempere og fjærer? Sjekk klubbens rabatavaler, er flere der som leverer støtdempere og fjærer

2012 VW Sharan 4 - motion
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99