KongerudN344 skrev:I dag har jeg kjøpt meg ny bil![]()
1996 VW Passat 1,6i stasjonsvogn....![]()
Men beholder selvfølgelig godbilen også da, eller det vil si, blir konebil....

Moderator: Moderatorer
KongerudN344 skrev:I dag har jeg kjøpt meg ny bil![]()
Så da regner jeg med at du også skal på dette VW treffet på gjøvik i mai. hehe...matrox N522 skrev:KongerudN344 skrev:I dag har jeg kjøpt meg ny bil![]()
LeonLatex(Weborakel) skrev:Så da regner jeg med at du også skal på dette VW treffet på gjøvik i mai. hehe...matrox N522 skrev:KongerudN344 skrev:I dag har jeg kjøpt meg ny bil![]()
Hvordan skaffer du strøm til 10 KW i den bilen der, oghvormange batterier og kondensatorer på hvor mange µ farad er montert,kabler mv?matrox N522 skrev:Monterte litt bilstereo i en bil til en kamerat av meg. Ble lyd av 2x12" og 2,5Kw forsterker gitt
Hvilken naturlov bruker du for å få 2,5 kW til å bli 10 kW?LeonLatex(Weborakel) skrev:Hvordan skaffer du strøm til 10 KW i den bilen der, oghvormange batterier og kondensatorer på hvor mange µ farad er montert,kabler mv?matrox N522 skrev:Monterte litt bilstereo i en bil til en kamerat av meg. Ble lyd av 2x12" og 2,5Kw forsterker gitt
I følge ohms lov så trenger du over 700 amper ved fjorten volt om forsterkerne skal klare å lvere spisser på 10000 watt.