I går kobla jeg ferdig AVIC hd3'en, dro mikrofonen under vindusventilene og opp a-stolpen. Stemmestyring er fiffig gitt!

Hands-free funksjonen var også meget bra. Nå mangler bare ipod adapter på neste lønning så er anlegget komplett.
Moderator: Moderatorer
Takk så mye! Gjorde seg utrolig bra med skinn i bilen din, regner med det ikke var "vondt" å smøre inn seteneTrym N1290 skrev:oy, det må jeg si ble utroooolig bra. likte grillen din veldig. hvor kjøpte du den bumper fix'n din?
Jeg har smurt inn skinn setene mine
Mener du dampvasker?Skavold skrev:Har tatt en meget overfladisk og grei motorvask i dag. Var ikke så pent at det gjorde noe før jeg begynte. :/ Gjorde godt til 9000en det. Neste uke har jeg fri, og da skal jeg ta en skikkelig interiørsjau. ALT skal ryddes, og det skal tørkes, støvsuges og herjes. Mmm.
Forresten; hva vet folket om slik luftkondisjonsrens? Hvor kjøper man, og hvordan bruker man? Har hørt så mye bra om det der.
Slik får du skinnlukt i stoffseteneParadigm N558 skrev:harry?
En bil skal lukte bil/rent/skinn.
Den skal ikke lukte Vanilje, jungel, jordbær eller andre bær, diverse tresorter, hugo boss eller andre kjemiske "godlukter".
Og slik er det bare
Du har en grombil du, Gisle. Du har jo noe så sjeldent som en R900Gisle N163 skrev:Montert Open Air kit fra SP samt dumpventil. Begynner å bli en liten grombil dette her...