Det er nok multireima de snakker om herEvlenol skrev:Også så jeg også at på 120 000-service skal bilen bytte drivrem. Det er vel registerkjedet, er det ikke? Hva koster det?
 Den som driver det meste av mekaniske deler på motoren din, servo, A/C, Dynamo osv...
 Den som driver det meste av mekaniske deler på motoren din, servo, A/C, Dynamo osv... Har heller aldri hatt noen plassproblemer i min NG900, men er enig i at baksetet er i snaueste laget. Min 97 modell har jeg heller nesten ikke hatt trøbbel med. OG 9-3 går for å være enda bedre igjen. Mitt inntrykk er at dette er noen av de mest driftssikre bilene SAAB har laget.
Så gratulerer med flott SAAB

Ta med deg noen vekslepenger og kjør en tur til Speedparts så blir du rent av lykkelig. Med en førstetrinns PPC har du plutselig 220+ hk, 350+ nm, og det skal jeg love deg hjelper på humøret
 Ta med deg noen vekslepenger og kjør en tur til Speedparts så blir du rent av lykkelig. Med en førstetrinns PPC har du plutselig 220+ hk, 350+ nm, og det skal jeg love deg hjelper på humøret