Har hatt biler av forskjellige merker, men jeg må si jeg er meget imponert over service nivået hos min lokale saab forhandler her i Haugesund.
Det var faktisk ikke slik til å begynne med, men etter at jeg har vært der noen ganger i forbindlse med delekjøp osv så har jeg merket at service nivået har forandret seg. Lurer på om dem har vært på smilekurs hele gjengen.
I løpet av helgen fikk jeg check engine lys, men klarte ikke lese den ut med min egen obd2 scanner. Ringte saab. Bare å komme opp med bilen rett før stengetid...ikke noe problem. Var oppe med bilen og fikk snakket med med en av mekanikergutta. Ikke bare leste han ut koden for meg men tok seg en tur ned under panseret og fikk sjekket problemet og bestillt rette delen til meg uten at betalte for noe annet enn kun delen.
Også i forbindelse med topp paknings bytte og turbobytte har jeg vært innom for bestilling av deler og for å få tips og råd...og både delelager ansvarlig og mekanikerene har alltid tid til å bruke noen minutter ekstra på meg. Som sagt...kjempeservice...ikke har jeg kjøpt bilen der, og ikke har jeg kjøpt noe særlig deler der bare litt småting, men dem har alltid tid til meg....Det kan jeg ikke si det samme om f.eks Peugeot forhandleren her i byen( hadde en gammel peuskrot tidligere)....Tenkte jeg bare måtte skryte litt av . Kanskje det blir lokalt Saab kjøp neste gang jeg skifter bil.
superfornøyd med servicen jeg får hos min saabforhandler!
Moderator: Moderatorer
- Dopus
- 2.0 bar
- Bil: 9-5 2.0T stg2 Bilste lesjofors
- Sted: Haugalandet
superfornøyd med servicen jeg får hos min saabforhandler!
Saab 9-5 2.0T SE 2001modell
2,5"catback eksos og sportsfilter
Bilstein Sport og Lesjöfors senkefjærer
speedparts steg 2
http://www.garaget.org/?car=138459
2,5"catback eksos og sportsfilter
Bilstein Sport og Lesjöfors senkefjærer
speedparts steg 2
http://www.garaget.org/?car=138459
- Gunnar N326
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N 326
- Bil: 9-3 2,3i '98 nå delebil
- Sted: Kr.sund
Re: superfornøyd med servicen jeg får hos min saabforhandler!
Er også fornøyd med Saabverkstedet her i by`n!
Har ikke handlet bil der, men dem er alltid hjelpsomme, plager Dag Inge på kundemottak ofte, bare hjelp å få, aldri noen sure miner!
mobber litt fordi han også er kundemottaker for BMW- kundene.
Avtaler holdes, også prismessig!

Har ikke handlet bil der, men dem er alltid hjelpsomme, plager Dag Inge på kundemottak ofte, bare hjelp å få, aldri noen sure miner!

Avtaler holdes, også prismessig!
MVH Gunnar Medl. N326
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01
Solgt 
9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01

9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N968
- Bil: Saab 9-5 M04
- Sted: Trondheim
Bra at noen gir de som fortjener skryt et skryteinnlegg, altfor sjeldent gir vi positiv feedback.Dopus skrev:Har hatt biler av forskjellige merker, men jeg må si jeg er meget imponert over service nivået hos min lokale saab forhandler her i Haugesund.
Det var faktisk ikke slik til å begynne med, men etter at jeg har vært der noen ganger i forbindlse med delekjøp osv så har jeg merket at service nivået har forandret seg. Lurer på om dem har vært på smilekurs hele gjengen.
I løpet av helgen fikk jeg check engine lys, men klarte ikke lese den ut med min egen obd2 scanner. Ringte saab. Bare å komme opp med bilen rett før stengetid...ikke noe problem. Var oppe med bilen og fikk snakket med med en av mekanikergutta. Ikke bare leste han ut koden for meg men tok seg en tur ned under panseret og fikk sjekket problemet og bestillt rette delen til meg uten at betalte for noe annet enn kun delen.
Også i forbindelse med topp paknings bytte og turbobytte har jeg vært innom for bestilling av deler og for å få tips og råd...og både delelager ansvarlig og mekanikerene har alltid tid til å bruke noen minutter ekstra på meg. Som sagt...kjempeservice...ikke har jeg kjøpt bilen der, og ikke har jeg kjøpt noe særlig deler der bare litt småting, men dem har alltid tid til meg....Det kan jeg ikke si det samme om f.eks Peugeot forhandleren her i byen( hadde en gammel peuskrot tidligere)....Tenkte jeg bare måtte skryte litt av . Kanskje det blir lokalt Saab kjøp neste gang jeg skifter bil.

07. Saab 9-5 1,9 tdi man, sedan.
Kjekt å lese... siden Hgsd vil bli min forhandler om jeg tilslutt havner på 9-5....
- Gisle N163
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N163
- Navn: Gisle Hillesund
- Bil: M06 - Saab 9-5 1,9 TiD sedan
- Sted: Søgne
- Kontakt:
Her i byen er det litt blandings. Han ene på kundemottaket er helt suveren. Skikkelig hyggelig kar. Og så er det en av mekanikerene som er veldig saab-entusiast og utrolig hjelpsom når jeg er der. (pluss at han synes bilen min er rå...
). Men totalt sett er egentlig det verkstedet der ikke akkurat det med best ryktet her i byen. Synd å si det. Men den dagen jeg skal ha ny saab skal jeg likevel kjøpe bil der. Selgerene der er utrolig koselige.

'96 Saab 900R Turbo
If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.
If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.