Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.
Moderator: Moderatorer
-
Torkil_N1282
- 2.0 bar

- Innlegg: 642
- Registrert: 21 feb 2008, 01:37
- Medlemsnummer: N1282
- Navn: Torkil Rasmussen
- Bil: Saab 9-5 2.0T 2004 Estate
- Sted: Ålesund
Legg inn
av Torkil_N1282 » 14 nov 2008, 19:57
Hva kan man si. Det må være en utrolig opplevelse å få være med på noe sånt

Gratulerer

Saab 9-5 2004 2.0t aut Vector estate
Volvo S60 2013 D2 R-design
Volvo V60 2013 D2
Saab 9000 2.0t 1996[/i]
Saab 9-3 ss 1.8 2004
Saab 900s 2.0 1997
-
Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
-
Kontakt:
Legg inn
av Jørgen N237 » 09 des 2008, 11:53
Skal på Naf sin testbane i morgen jeg, kjøre litt xwd.. Nok de samme bilene som andre har slitt ut før meg

Styrer med DAB og AUX
-
Torkil_N1282
- 2.0 bar

- Innlegg: 642
- Registrert: 21 feb 2008, 01:37
- Medlemsnummer: N1282
- Navn: Torkil Rasmussen
- Bil: Saab 9-5 2.0T 2004 Estate
- Sted: Ålesund
Legg inn
av Torkil_N1282 » 09 des 2008, 21:53
husk! Bilder, bilder og bilder

Saab 9-5 2004 2.0t aut Vector estate
Volvo S60 2013 D2 R-design
Volvo V60 2013 D2
Saab 9000 2.0t 1996[/i]
Saab 9-3 ss 1.8 2004
Saab 900s 2.0 1997
-
Mats900R
- Overload!!!
- Innlegg: 1588
- Registrert: 04 des 2005, 17:17
- Medlemsnummer: N719
- Navn: Mats
- Bil: 9-3
- Sted: Bergen
Legg inn
av Mats900R » 09 des 2008, 22:47
Jørgen N237 skrev:Skal på Naf sin testbane i morgen jeg, kjøre litt xwd.. Nok de samme bilene som andre har slitt ut før meg

da snakkes vi der

Det är inga problem att hålla 120-130km/h, trampa för fullt och se svarta spår i bakspegeln
-
Mats900R
- Overload!!!
- Innlegg: 1588
- Registrert: 04 des 2005, 17:17
- Medlemsnummer: N719
- Navn: Mats
- Bil: 9-3
- Sted: Bergen
Legg inn
av Mats900R » 10 des 2008, 21:14
var utrolig gøy å kjøre i dag, fikk prøve turbox og aero xwd med aut og manuell. på slutten når jeg kjørte turbox'en hadde jeg hele banen for meg sjøl, så da fikk jeg kjørt godt i fra meg kan man si
var gromm lyd i turbo x en i tunnelen på vei hjem igjen ja

håhå, var desverre for mørkt til å ta bilder..

Det är inga problem att hålla 120-130km/h, trampa för fullt och se svarta spår i bakspegeln
-
Skavold
- 2.0 bar

- Innlegg: 896
- Registrert: 22 jul 2007, 18:26
- Medlemsnummer: 1110
- Navn: Skavold
- Bil: 2001 Saab 9-3 2,0t SE
- Sted: Oslo
-
Kontakt:
Legg inn
av Skavold » 11 des 2008, 09:41
Jeg vil også være med!
Hvor melder man seg på?
(Rettere sagt; er dette en slags premie på en konkurranse, eller noe?)
"Saabs tend to be driven by quite interesting people" - James May
-
Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
-
Kontakt:
Legg inn
av Jørgen N237 » 11 des 2008, 11:56
Var heftig dette ja, hadde turbox og banen alene i sikkert 15 minutter.. Griseheftig..Men må si at aero xwd var best med automat, men sikkert ennå bedre som automat og sedan.. Synd at antispinn ødelegger litt av moroa..
Styrer med DAB og AUX
-
Børre
- Innlegg: 5
- Registrert: 06 feb 2008, 17:34
- Medlemsnummer: N054
- Navn: Børre Sørensen
- Bil: 9-3 SC Bio
- Sted: Oslo
-
Kontakt:
Legg inn
av Børre » 11 des 2008, 13:05
Antispinn og ESP kan skrus av.
Må riktignok inn på SID meny og instillinger for å gjøre dette.
Mvh Børre
2009 9-3 Vector 1,8BP Sport Combi
-
Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
-
Kontakt:
Legg inn
av Jørgen N237 » 11 des 2008, 13:13
Børre skrev:Antispinn og ESP kan skrus av.
Må riktignok inn på SID meny og instillinger for å gjøre dette.
Mvh Børre
Og det sier du nå

:D:D:D:D
Var artig allikavel..
Styrer med DAB og AUX
-
Torkil_N1282
- 2.0 bar

- Innlegg: 642
- Registrert: 21 feb 2008, 01:37
- Medlemsnummer: N1282
- Navn: Torkil Rasmussen
- Bil: Saab 9-5 2.0T 2004 Estate
- Sted: Ålesund
Legg inn
av Torkil_N1282 » 11 des 2008, 16:04
Mats900SQR skrev:
var gromm lyd i turbo x en i tunnelen på vei hjem igjen ja

håhå, var desverre for mørkt til å ta bilder..

På vei hjem? Fikk du ha den med deg hjem?!!
Saab 9-5 2004 2.0t aut Vector estate
Volvo S60 2013 D2 R-design
Volvo V60 2013 D2
Saab 9000 2.0t 1996[/i]
Saab 9-3 ss 1.8 2004
Saab 900s 2.0 1997
-
EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Legg inn
av EdHunter N815 » 11 des 2008, 17:25
Torkil_N1282 skrev:Mats900SQR skrev:
var gromm lyd i turbo x en i tunnelen på vei hjem igjen ja

håhå, var desverre for mørkt til å ta bilder..

På vei hjem? Fikk du ha den med deg hjem?!!
"Hjem" til jobben tenker jeg, som er på Scanauto her i Bergen.

M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
-
Mats900R
- Overload!!!
- Innlegg: 1588
- Registrert: 04 des 2005, 17:17
- Medlemsnummer: N719
- Navn: Mats
- Bil: 9-3
- Sted: Bergen
Legg inn
av Mats900R » 11 des 2008, 22:24
vi hadde turboX'en med oss til scanauto ja, så vi har hatt den hos oss i hele dag
forøvrig går det ikke ann å slå av esp på XWD bilene, men ja, det går på en vanlig 2wd 9-3, det prøvde jeg senest i dag!
edit: fant ut at det gikk an å slå den av, nesten farlig gøy å kjøre uten esp

Det är inga problem att hålla 120-130km/h, trampa för fullt och se svarta spår i bakspegeln
-
95Vector
- 0.7 bar

- Innlegg: 155
- Registrert: 02 feb 2007, 23:40
- Medlemsnummer: N883
- Bil: MY05 9-3 Aero cab.
Legg inn
av 95Vector » 13 des 2008, 17:31
HIRSCH - More powerful, more dynamic, more elegant – and even more enjoyable to drive