Kort fortalt sikker den pent fordelt ut over omtrent halve motorrommet ditt. Den består av et sett slanger, en oljeutskiller og et par enveisventiler, og oppgraderingen ser slik ut: http://www.speedparts.se/kat/parts/images_3/12,1200.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;.freddy85 skrev:Hvor sitter veivhusventilasjon?
Tenkte jeg skulle skifte gir og motorolje snart, så at oljen ble byttet når turboen ble skiftet som var 5-10000km siden. Var også garanti på den turboen så skulle tro at motoren var grei for dem gir vel ikke garanti hvis den har prob..
Men helt klart må sjekke for å være sikker har ikke lyst til å bytte turbo, regreim +++ med det første.
Om du har nyeste versjon så mener jeg at det skal stå på en av slangene eller noe hvilken versjon det er, siste er juni 06.
Ellers burde jo dette ligge i servicehistorikken, hvis bilen har vært servet på et merkeverksted er det bare å ringe dem og høre, de skal ha oversikt over hva de har gjort med bilen og om oppgraderingen er utført på den. Om den ikke er det så vil jeg si det er meget kritikkverdig at det ikke har blitt gjort ved turbobytte.