Tull og tøys! Det er jo bare Morti som ikke kan kjøreMorti skrev:For å være helt ærlig alex så hadde jeg spart opp til en ng900 eller 9000 2.3 t istedet... man blir frustrert når drivverk ryker, tro meg!

Moderator: Moderatorer
Tull og tøys! Det er jo bare Morti som ikke kan kjøreMorti skrev:For å være helt ærlig alex så hadde jeg spart opp til en ng900 eller 9000 2.3 t istedet... man blir frustrert når drivverk ryker, tro meg!
Hvis målet er å kjøre som ei kjerring med turbobil så stemmer det nokAndreas N1194 skrev:Tull og tøys! Det er jo bare Morti som ikke kan kjøreMorti skrev:For å være helt ærlig alex så hadde jeg spart opp til en ng900 eller 9000 2.3 t istedet... man blir frustrert når drivverk ryker, tro meg!
1994modellen er jo en ng900, og det er jo og900 det er snakk om her. (Det finnes selvsagt også og900 som cab t.o.m. -94)saab4life skrev:Hei, det jeg har hørt om girkassene til SAAB 900 er at de kan være dårlig, men hvis du skal ha en 900 så ikke kjøp M94 den har visst store problemer med girkassaMen trur ikke de er så ille som folk skal ha det til.
Mvh Saab4life