Noen som kan komme med noen innspill på hvor mye en slik er verdt?
Det er en 5-dørs med nye fronten. Nesten helt fri for rust og har gått 180k.
Alt er manuelt og null skinn.
Og er det stor forskjell på 8v og 16v innsprutmotorene mtp driftsikkerhet?
mvh
Pris på og900i 8v -87mod
Moderator: Moderatorer
- kristianur N1169
- 2.0 bar
- Innlegg: 795
- Registrert: 26 sep 2007, 22:16
- Medlemsnummer: 1169
- Navn: Kristian Strømstad
- Bil: 1987 900 t16 2d
- Sted: Trondheim
Pris på og900i 8v -87mod
Kristian
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1664
- Registrert: 09 jan 2007, 22:21
- Medlemsnummer: N1121
- Navn: Arve Hanssen
- Bil: 99
- Sted: Trondheim
Re: Pris på og900i 8v -87mod
vet ikke når det kom 16v suger injection da men, var ikke det i 1990? Hadde en 8v suger i mange år, K-jet der også og den var faktisk stabil og fin den og aldri noe feil på den unntatt rust så og si. 

SAAB 99 TURBO 77-modell, 3-dørs. Prosjekt.
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1742
- Registrert: 28 jul 2007, 12:47
- Medlemsnummer: 1194
- Navn: Andreas E. Andersen
- Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
- Sted: San Francisco
- Kontakt:
Re: Pris på og900i 8v -87mod
Jeg vet vi hadde en 87modell suger, men er ikke 100% sikker på at det var 16v altså. Det jeg vet var at det var første året med den typen sugere på markedet og det var et lite H****** mhp feiltenning og masse dritt etterhvert! Men det positive var jo at fatter byttet inn den i den kjære svarte 91-modellen min etter noen årna_X skrev:vet ikke når det kom 16v suger injection da men, var ikke det i 1990? Hadde en 8v suger i mange år, K-jet der også og den var faktisk stabil og fin den og aldri noe feil på den unntatt rust så og si.

"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno
M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3
M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3