I natt etter rushet hadde gitt seg (kjørte taxi) og alt startet å roe seg kom en Saab 9-5 kjørende ut fra byen. Før den stanset på riksveien.
Jeg kjørte etter og stoppet for en prat.
Han kunne 0 om Saab.
Vi vrei om nøkkelen, den startet i 0.2 sekunder før den døde igjen.
Jeg tenkte med en gang bensinpumpen, også nevnte han at han har hatt problemer med bilen da det har vært litt lite bensin på den.
Åpnet lokket under baksetet og kunne konstatere at pumpen gikk, men det var en del surkling.
Så jeg kjørte han til Shell hvor han kjøpte et slepetau så jeg kunne slepe han til Shell.
Men da vi kom til bilen hans oppdaget vi at han manglet den kroken man skrur i under bilen, så da kjørte vi til min bil, 3-4 kilometer unna, og hentet min.
Så slepte jeg han til Shell og det fungerte ikke etter han fyllte på bensin, fortsatt like dau.
Så tenkte jeg at det var tennkassetten, så vi kjørte tilbake til min bil og hentet den, og kjørte til hans bil.
Og jammen var det ikke den, bilen startet med en gang, og alt bare vellstand.
Så nå har en fremmed person jeg overhode ikke vet hvem er, fått låne min tennkassett fram til i morgen da jeg får vinterdekk til 9-5en.
Skal forøvrig sies at jeg kan angre på at jeg ikke åpnet panseret hans med en gang, for det luktet svidd der

Og hva tok jeg betalt for bryderiet.... 91 kr...