Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.
Moderator: Moderatorer
-
Aero-A-B
- Innlegg: 9
- Registrert: 16 nov 2009, 23:21
Legg inn
av Aero-A-B » 28 apr 2010, 13:06
jeg lurer på hva som kan være greit å kreve for en ng900 96 mod. som har gått 229000 km?
den er veldig strøken i lakken og fins ikke rust, den har heller ikke vært kranglete på den tekniske siden.

-
Skavold
- 2.0 bar

- Innlegg: 896
- Registrert: 22 jul 2007, 18:26
- Medlemsnummer: 1110
- Navn: Skavold
- Bil: 2001 Saab 9-3 2,0t SE
- Sted: Oslo
-
Kontakt:
Legg inn
av Skavold » 28 apr 2010, 13:18
Tja, hvor mye koster en fisk? Den er strøken i skjella og bør smake godt.
"Saabs tend to be driven by quite interesting people" - James May
-
Eirik N396
- MAX BOOST
- Innlegg: 5768
- Registrert: 12 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
-
Kontakt:
Legg inn
av Eirik N396 » 28 apr 2010, 13:22
Det kommer jo for det første an på motorvariant

I vanlig 2,0i-utgave er det vel en lite ettertraktet bil, men en kikk på lignende biler på Finn.no burde vel kunne gi deg en pekepinn?

-
Kenster N800
- 1.2 bar

- Innlegg: 229
- Registrert: 03 okt 2007, 01:23
- Medlemsnummer: N800
- Bil: Saab 9-3 1.8t biopower
- Sted: Mogreina
Legg inn
av Kenster N800 » 29 apr 2010, 08:46
Eirik N396 skrev:Det kommer jo for det første an på motorvariant

I vanlig 2,0i-utgave er det vel en lite ettertraktet bil, men en kikk på lignende biler på Finn.no burde vel kunne gi deg en pekepinn?

2.0i er en fiin motor. masse krefter og turtallsvillig, Turbo savner man ikke
de ligger ifra 28000 - 40000 på finn så jeg i farta
Why drive a car when you can be pilot in a SAAB:)
2008 saab 9-3 1.8t Biopower
1997 2.0 Saab 900SE(Saabrina) solgt
1986 Silvia S12
-
JoBruheim N1726
- 1,5 bar

- Innlegg: 311
- Registrert: 07 jul 2009, 22:19
- Medlemsnummer: N1726
- Navn: Jo Bruheim
- Bil: Saab 9-3SE t7
- Sted: Melhus/Oslo
Legg inn
av JoBruheim N1726 » 29 apr 2010, 14:14
Ville prøvd meg på 30-32 i starten, er lakken fin så går det meste

Saab 9-3SE t7 '02
[X] Saab 900S '96