Larisss skrev:Hvilken 9000? står jo at du ikke har SAAB?VegardTonheim N1444 skrev:Har bytta ut dårlige vakuumslanger i 9000'n i dag, og det trengtes..
Også har eg lakkert festebrakett for magnetventil.
Pappa sin, men driver no å dulla litt med den

Moderator: Moderatorer

Larisss skrev:Hvilken 9000? står jo at du ikke har SAAB?VegardTonheim N1444 skrev:Har bytta ut dårlige vakuumslanger i 9000'n i dag, og det trengtes..
Også har eg lakkert festebrakett for magnetventil.

Også har jeg begynt å montere bredderne til airflowkittet. Videre har jeg luket ut og fikset feil med lysdiodene i instrumentpanelet.
 Også har jeg begynt å montere bredderne til airflowkittet. Videre har jeg luket ut og fikset feil med lysdiodene i instrumentpanelet.

(Vinteraeroen) men den havnet i allefall i gode hender her i klubben
  (Vinteraeroen) men den havnet i allefall i gode hender her i klubben  

Den feiltenner litt på en av pluggene, hater lavt turtall, har ujevn ladespenning, litt varmgang på motoren, til tross for greit med kjølevæske og oljenivå, den har nok en redusert og sliten turbo som drikker olje og lekker, så blårøyken står, pluss at den også fremdeles kutter tenningen selv med helt nytt batteri, bensintankmåleren virker ikke, speedometeret + nødmodus glt på apc'en er ganske på tur, 5. gearet vil ikke legges inn, det siver deilig, velduftende eksos inn i kupéen, og det er jo selvsagt en del rust også litt av hvert annet ymse, så nå skal jeg kose meg, holder deg orientert!
 Den feiltenner litt på en av pluggene, hater lavt turtall, har ujevn ladespenning, litt varmgang på motoren, til tross for greit med kjølevæske og oljenivå, den har nok en redusert og sliten turbo som drikker olje og lekker, så blårøyken står, pluss at den også fremdeles kutter tenningen selv med helt nytt batteri, bensintankmåleren virker ikke, speedometeret + nødmodus glt på apc'en er ganske på tur, 5. gearet vil ikke legges inn, det siver deilig, velduftende eksos inn i kupéen, og det er jo selvsagt en del rust også litt av hvert annet ymse, så nå skal jeg kose meg, holder deg orientert!  Koser meg, skal først bytte ut den knuste frontlykten, og skifte vindusviskere og vaske den, så får vi se, egen prosjekttråd vil komme etterhvert.
 Koser meg, skal først bytte ut den knuste frontlykten, og skifte vindusviskere og vaske den, så får vi se, egen prosjekttråd vil komme etterhvert.  

Skal si Elkparts er kjappe! Fikk pakka på døra idagAleks_ skrev:Bestilt litt deler fra Elkparts, og litt ifra Autostrada.
Noe må man jo bruke skattepengene og feriepengene til

2 døgn? Holy crap, det ER fort!Aleks_ skrev:Skal si Elkparts er kjappe! Fikk pakka på døra idagAleks_ skrev:Bestilt litt deler fra Elkparts, og litt ifra Autostrada.
Noe må man jo bruke skattepengene og feriepengene til