Eneste som var litt dumt er at jeg hadde fått eksos til lille tanken så jeg måtte sveise på orginalen igjen. Det ordner seg jo selfølgelig med et annet mellomrør om litt
  Eneste som var litt dumt er at jeg hadde fått eksos til lille tanken så jeg måtte sveise på orginalen igjen. Det ordner seg jo selfølgelig med et annet mellomrør om litt   Da skulle vogna være klar for å få seg en Finlands tur
  Da skulle vogna være klar for å få seg en Finlands tur  
Moderator: Moderatorer

Eneste som var litt dumt er at jeg hadde fått eksos til lille tanken så jeg måtte sveise på orginalen igjen. Det ordner seg jo selfølgelig med et annet mellomrør om litt
  Eneste som var litt dumt er at jeg hadde fått eksos til lille tanken så jeg måtte sveise på orginalen igjen. Det ordner seg jo selfølgelig med et annet mellomrør om litt   Da skulle vogna være klar for å få seg en Finlands tur
  Da skulle vogna være klar for å få seg en Finlands tur  

gi beskjed hvis du finne någen.eiluN506 skrev:Nå gjenstår bare å finne noen som kan sjekke/fylle AC gass type gammel, så er alt ekstrautstyret fikset
 Solgt
 Solgt 
 e ikkje det ubehageligt?Atzz N1868 skrev:Putta bakenden full av verktøy...

Solgt
 Solgt 
 Frode N073 skrev:e ikkje det ubehageligt?Atzz N1868 skrev:Putta bakenden full av verktøy...