Saab i media!

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9124
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Re: Saab i media!

Legg inn av Tor N12 » 25 nov 2011, 02:08

Poster denne her selv om det handler om det andre svenske (rettere sagt kinesiske merket)

Tenk bare hva Kineserne faktisk kan gjøre med salgstallene til Saab om de nå får tatt over

http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/a ... 732336.ece
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Torkil_N1282
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 642
Registrert: 21 feb 2008, 01:37
Medlemsnummer: N1282
Navn: Torkil Rasmussen
Bil: Saab 9-5 2.0T 2004 Estate
Sted: Ålesund

Re: Saab i media!

Legg inn av Torkil_N1282 » 27 nov 2011, 22:38

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3281996.ece

Reddet barna ut av bilen like før treet smadret bilen
Saab 9-5 2004 2.0t aut Vector estate
Volvo S60 2013 D2 R-design

Volvo V60 2013 D2
Saab 9000 2.0t 1996[/i]
Saab 9-3 ss 1.8 2004
Saab 900s 2.0 1997

Mats900R
Overload!!!
Innlegg: 1588
Registrert: 04 des 2005, 17:17
Medlemsnummer: N719
Navn: Mats
Bil: 9-3
Sted: Bergen

Re: Saab i media!

Legg inn av Mats900R » 27 nov 2011, 22:45

Torkil_N1282 skrev:http://www.nettavisen.no/nyheter/article3281996.ece

Reddet barna ut av bilen like før treet smadret bilen
Dette er en kollega av meg sin bil, godt det gikk bra, selv om en 9000 aero måtte bøte med livet
Det är inga problem att hålla 120-130km/h, trampa för fullt och se svarta spår i bakspegeln

saab9000aero
Overload!!!
Innlegg: 1571
Registrert: 23 sep 2004, 01:00
Medlemsnummer: n434
Navn: Arvid Nesse
Bil: saab 9-5 2.2tid, saab 9000 cse
Sted: Bergen

Re: Saab i media!

Legg inn av saab9000aero » 29 nov 2011, 11:18

Mats900R skrev:
Torkil_N1282 skrev:http://www.nettavisen.no/nyheter/article3281996.ece

Reddet barna ut av bilen like før treet smadret bilen
Dette er en kollega av meg sin bil, godt det gikk bra, selv om en 9000 aero måtte bøte med livet

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/i-d ... 47457.html
ser ikke fin ut lengre denne bilen i hvertfall
Opel vivaro 9 seter
Ford Mondeo 2.0 tdci 2008 modell. Min bil
1989 modell SUZUKI DR 750 BIG.

Brukeravatar
Rune N35
MAX BOOST
Innlegg: 2951
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Sted: Årnes, Romerike

Re: Saab i media!

Legg inn av Rune N35 » 29 nov 2011, 22:52

Førstkommende fredag blir Victor Muller å se hos Skavlan.
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce

Brukeravatar
Pål N526
MAX BOOST
Innlegg: 3615
Registrert: 19 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: 526

Re: Saab i media!

Legg inn av Pål N526 » 29 nov 2011, 23:36

Rune N35 skrev:Førstkommende fredag blir Victor Muller å se hos Skavlan.
satt på opptak :D
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]

Exposure
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 60
Registrert: 03 des 2006, 04:56
Bil: SAAB 9-5
Sted: Oslo

Re: Saab i media!

Legg inn av Exposure » 02 des 2011, 23:13

Rune N35 skrev:Førstkommende fredag blir Victor Muller å se hos Skavlan.
Sett. Skeptisk til Muller... Virker som en glatt type.

Ex
SAAB 9-5 Estate 2.0t BSR@1
H&R - Bilstein Sprint
SAS- stag
Powerflex her og der

Brukeravatar
Magnus N848
1.2 bar
1.2 bar
Innlegg: 284
Registrert: 10 aug 2006, 21:38
Bil: 09 9-3 Aero XWD Hirsch
Sted: Narvik

Re: Saab i media!

Legg inn av Magnus N848 » 02 des 2011, 23:32

Jeg synes han virket oppegående i aller høyeste grad..

Brukeravatar
Ingvar N629
Æresmedlem
Innlegg: 12874
Registrert: 14 mar 2006, 16:41
Medlemsnummer: 629
Navn: Ingvar Garåsen
Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
Sted: Rissa

Re: Saab i media!

Legg inn av Ingvar N629 » 03 des 2011, 00:09

Ikke fra nyhetsbildet akkurat, men aktuelt:
http://jornmark.se/places_intro.aspx?placeid=288&lang=
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan

Øyvind N1563
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 304
Registrert: 03 nov 2008, 17:49
Medlemsnummer: N1563
Navn: Øyvind Skaten
Bil: '99 Saab 9-5 2.0t
Sted: Tysnes/Porsgrunn

Re: Saab i media!

Legg inn av Øyvind N1563 » 03 des 2011, 00:35

Link til NRK-klippet med Viktor Muller
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/809139/
'99 9-5 2.0t

Tidlegare: 94 Saab 900 S Turbo Coupè

Brukeravatar
matrox N522
MAX BOOST
Innlegg: 2089
Registrert: 14 mar 2005, 01:00
Medlemsnummer: N522
Navn: Eskil Bjerke
Sted: Østre Toten

Re: Saab i media!

Legg inn av matrox N522 » 07 des 2011, 11:30

Saab 9-5 Estate Vector Sport 2005
VW Boble 1200 1963

VW Passat R-Line 4M 2010 || Solgt
Saab og9-3 Turbo || Solgt

Eskil || N522

Shunuke
Innlegg: 21
Registrert: 27 sep 2009, 23:09
Bil: 09 mod - 9-3 Aero
Sted: Oslo

Re: Saab i media!

Legg inn av Shunuke » 07 des 2011, 14:38

Uff.... alt for mye fram og tilbake, ikke bra nei. :?

Brukeravatar
Ingvar N629
Æresmedlem
Innlegg: 12874
Registrert: 14 mar 2006, 16:41
Medlemsnummer: 629
Navn: Ingvar Garåsen
Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
Sted: Rissa

Re: Saab i media!

Legg inn av Ingvar N629 » 07 des 2011, 15:11

hr Muller kommer visst med info klokken 15 i dag.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan

Brukeravatar
Paradigm N558
MAX BOOST
Innlegg: 6956
Registrert: 03 jun 2005, 01:00
Medlemsnummer: 558
Navn: Robert
Bil: Ionic
Sted: Bodø

Re: Saab i media!

Legg inn av Paradigm N558 » 07 des 2011, 15:28

Hvor?
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero

Ronald
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 176
Registrert: 19 feb 2010, 21:36
Medlemsnummer: N1865
Navn: Ronald Larsen
Bil: Saab 9-3 SC -07 Vector
Sted: Oslo

Saab i media!

Legg inn av Ronald » 07 des 2011, 16:42

Står litt på www.ttela.se

Låne 5.5 mrd i kinesisk bank sammen med youngman. Cash i Swan å null eierandel til Youngman, GM trenger ikke å mene no da. Smart, men tipper dette er " The usual BS" fra Muller.

Svar