Herregud det var godt å sette seg i pilotstolene igjen etter å ha kjørt passat i noen mnd

Moderator: Moderatorer
Er rett ja, har gjort den feilen en gang før...Pål N526 skrev:
Regner med du fikk montert den rett. Om den er feil står den i x og da varer den ikke lenge.
/ Pål
Bra det ordnet seg til slutt!!!Freakshow N1674 skrev:Endelig fått igang 9000 igjen etter bytte av alarmsentral og styreenhet fra trøndelag![]()
Herregud det var godt å sette seg i pilotstolene igjen etter å ha kjørt passat i noen mnd
Hva må til for å få dette til å fungere? Litt sugen på dette selv..Tor N12 skrev:I dag har niofemman fått seg SID fra en 2005-modell
Ny type kontakt, loddetinn og tålmodighet, samt lodde om motstander i rattknapper. +Litt til avhengig av årsmodell.Jørgen N237 skrev:Hva må til for å få dette til å fungere? Litt sugen på dette selv..Tor N12 skrev:I dag har niofemman fått seg SID fra en 2005-modell
Om jeg husker på å ta med meg skjemaet så skal jeg legge ut beskrivelse på faqJørgen N237 skrev:Hva må til for å få dette til å fungere? Litt sugen på dette selv..Tor N12 skrev:I dag har niofemman fått seg SID fra en 2005-modell
Tor N12 skrev:Om jeg husker på å ta med meg skjemaet så skal jeg legge ut beskrivelse på faqJørgen N237 skrev:Hva må til for å få dette til å fungere? Litt sugen på dette selv..Tor N12 skrev:I dag har niofemman fått seg SID fra en 2005-modell
Gjer seg veldig.Tor N12 skrev:I dag har niofemman fått seg SID fra en 2005-modell