F*** TA!!
Moderator: Moderatorer
Delene har ankommet, men jeg er borte fram til julsaab91 skrev:Kjøpt meg deler til TCS-ombygging på ebayGreat sucess!
Har orginalgrill liggende hvis du skulle hatt tak i jeg. Irriterende når slik skjer.Johan N828 skrev:Kom ut til bilen i dag for å oppdage at noen har stjålet grillen (alle 3 delene)????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
F*** TA!!
Enig, har også liggende om du trenger.Morten-N146 skrev:Har orginalgrill liggende hvis du skulle hatt tak i jeg. Irriterende når slik skjer.Johan N828 skrev:Kom ut til bilen i dag for å oppdage at noen har stjålet grillen (alle 3 delene)????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
F*** TA!!
ikke så lett å få tak i lenger det vel?Johan N828 skrev:Tusen takk for tilbud, men jeg benytter meg av anledningen til å sette inn Hirch sin i stedet. det er jo grymamre å se på
Det er vel det flere av oss har gjortJohan N828 skrev:Tusen takk for tilbud, men jeg benytter meg av anledningen til å sette inn Hirch sin i stedet. det er jo grymamre å se på
Er vel derfor man har liggende orginaltMorten-N146 skrev:Det er vel det flere av oss har gjortJohan N828 skrev:Tusen takk for tilbud, men jeg benytter meg av anledningen til å sette inn Hirch sin i stedet. det er jo grymamre å se på