SaabCity og rabatt avtaler

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Svar
MadRos
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Medlemsnummer: 2523
Bil: 9-3SS -09 1.8t Biopower
Sted: Buskerud

Legg inn av MadRos » 17 des 2012, 23:10

Har nå lært på den verste måten, og ble litt lurt av rabattavtalen med Saab City. De krever av meg 687,5 kr for leiebil bil, når jeg leverte bilen til sjekk av ulyder også lakkering av noen riper på fangeren. Men prisen for leiebil 'Lånebil ved service: 300,- inkl. mva' gjelder bare ved SERVICE =D>

Så, dermed får jeg ikke noe rabatt. Hva skal man med leiebil ved en generell service... Men fikk rabatt for lakering av frontfangeren da, ble bare 3937,50 kr med tillegg for 892 kr demo - montering av fangeren. Dette er priser etter 25 % rabatt :lol: Er så dyrt hos dem :cry: Men Lakkeringen ble veldig fin, kan ikke klages på noen som helst måte.

Så beskjed til dere alle andre der ute, pass på! Ikke stol helt på teksten som står der.. Avtalt helt detaljert prisen på ting, det skal jeg ihvertfall gjøre. Ned til siste øre ! :evil:

Ronald
0.7 bar
0.7 bar
Medlemsnummer: N1865
Navn: Ronald Larsen
Bil: Saab 9-3 SC -07 Vector
Sted: Oslo

Legg inn av Ronald » 18 des 2012, 22:22

Hva man skal med leiebil når man har service: Levere i barnehage, kjøre på jobb, hente i barnehage, kjøre folket hjem og hente nyservet Saab. Jeg har brukt det tilbudet til Saabcity flere ganger, helt genialt for 300,-

Svar