Ikkje for å være frekk, men "skikelige bakkar" finns knappast på Austlandet når en køyrer longs hovudvegane...

Sidan du nemner Østerdalen er det jo paddeflatt heile veien, sjølv med 45 tonn totalvekt går eg stort sett på høgaste gir evt lavsplitt på høgaste giret. Er ikkje monge plassane en må ned eit heilt gear når eg køyrer Oslo-Trondheim, utenom kryss/rundkøyringar.
Men seriøst, det du gjer er "rett" i seg sjølv, men sidan du har cc aktivert gir det liten gevinst. Konseptet er enkelt, solenge en held inne gassen brukar en drivstoff, let en bilen rulle utan pådrag sparer en drivstoff. Og som du seier, nøkkelen er jamn fart, og det går det bra å holde utan cc også, men det er jo utrulig komfortabelt då
Det at vi har monge gir er ikkje noko stort pre om en ikkje veit kva gir en bør bruke, om du ikkje har rett gir inn i bakken må du gire, som betyr tapt fart samt at kvart girskift kostar diesel. Moment finns jo i lastebilmotorar også, min har rett nok berre 2500Nm/1000-1350rpm og 500hk/1800rpm. Erfaringsmessig går bakkane kjappast og billigast om en legg seg på rundt 1400rpm i jamn fart heile bakken, ingen vits i å dundre inn i bakken når en veit sånn nogenlunde kva fart en klarer opp bakken til slutt.