
Hva anbefaler dere som kjøp når man skal bruke ifra 40-80 tusen på en Saab?
Gjerne sedan, turbo og bensin (selvsagt), automat/manuell er "kravene".
Moderator: Moderatorer
Ja det er vel strengt talt et krav med girkasse av ett eller annet slag ja.........Vesto skrev: automat/manuell er "kravene".
Ja. Etter Aero kom med V6-motor fikk en dette motoalternativet dei andre variantane også.Vesto skrev:Ser ut som han har mest lyst på en 9-3 SS ja... Sett på en med 209 hk og automat, er det den samme motoren som blir omtalt som 210hk Aero?
Den bilen som hadde 209 hk var en 2005 mod. Men det stemmer likevel?Hjelle, N6 skrev:Ja. Etter Aero kom med V6-motor fikk en dette motoalternativet dei andre variantane også.Vesto skrev:Ser ut som han har mest lyst på en 9-3 SS ja... Sett på en med 209 hk og automat, er det den samme motoren som blir omtalt som 210hk Aero?
JEG hadde denne tråden først!Hjelle, N6 skrev:Aero som som V6 på M06, og Vector fikk 210hk-varianten ifrå same modellår, so det kan godt være en M06 registrert i 2005 ja.
Ang valg av bil til under 80k har en jo denne tråden viewtopic.php?f=26&t=42111
Personlig hadde eg nok heller kjøpt en 9-5 om 80k er eit absolutt tak, i den prisklassa får en i mine auge meir for pengane ved å velge 9-5 kontra en 9-3. En 9-3 med original 210hk Vector/Aero skal vel holde hardt til 80k...
Iflg. Mekonomen er den registrert inn med 155kW og B207R, då er det jo en 210hk. Men bilen var stusselig utstyrt med manuell AC som du seier og AS1. Har vel prioritert fart&spenning istadenfor dåIngvar N629 skrev:Den 9-3en er vel en trimmet 2,0t? Har vel ikke vært levert noen modell med 209 hk originalt?
Manuell AC var jo et sjeldent syn.
Den står oppført som 209hk hos vegvesenet så jeg.. (1 min for treig der i forhold til HjelleIngvar N629 skrev:Den 9-3en er vel en trimmet 2,0t? Har vel ikke vært levert noen modell med 209 hk originalt?
Manuell AC var jo et sjeldent syn.
Er det forskjell på hardwaren på turbomotorene fra 150-210 hk, eller er det bare softwaren?99Turbo skrev:9-3 SS var levert som 1,8i med 1,8 l uten turbo og 122 hk, 1,8t med 2,0 l turbo og 150 hk, 2,0t med 2,0 l turbo og 175 hk, 2,0 T med 2,0 l og 209 hk og til slutt Aero med samme som 2,0 T. Politiet kjørte 2,0 T