Kjørte Silverbeast for å hente 900 Turboen hans som har fått litt stell av en som kan det. Jeg skulle vinke ham ut, så jeg parkerte bilen utenfor i en bratt bakke. Satte selvsagt håndbrekket på (fikset for ca. 2 uker på verksted), vinket ham ut. Da jeg skulle se etter 9000 cc 2.0 Turboen min, stod den ikke der jeg hadde satt den lenger

. Den stod på andre siden av veien litt lenger nede, klint intill et gjerde og en betongkant!

Hådbrekket hadde plutselig sagt takk for seg, eller i allefall så hadde det bestemt seg for å være så dårligt at bilen begynte å trille etter en stund. Var heldig at bilen ikke falt ned noen meter, men nå har jeg knust venstrelykt og en bulk i min elskede 9000

.... Det gjør så vondt i hjertet.. Noe av det verste jeg har opplevd noen gang...!
Moralen er: Har du 9000, så for guds skyld; husk å sitte bilen i gir samtidig som brekket står på!.. Kan ikke si jeg er veldig fornøyd med dem som har satt på brekket heller!

Trodde brekket skulle holde LITT lengre enn 2 uker. Tross alt nye calipper også!!!

.. Noen som vet hva det vil koste å få fikset bulken? Er en bulk på størrelse med en barne knytteneve. Den ligger på skjermen bak med lykten. Noen som har en fin 9000 cc baklykt?
Hilsen en MEGET trist, nesten knust Noub