http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 12&tot=111
Bilen var veldig god og kjøre og den har egentlig ikkke noe rust av betydning med unntak fra ett sted. Det er litt "generell" rust i kanten av hjulbuene samt litt under dører og slikt. Det stedet det er mest rust er i bagasjerommet det det ligger et reservehjul. Grunnen til dette er at det hadde samlet seg vann der over tid uten at det ble oppdaget. Dette har resultert i en del overflate rust i en området på ca 40 cm i diameter. Det verste punktet er gjennomrustet med et hull på ca 3x3 cm og rundt dette hullet er det mykt.
Bilen er i generelt teknisk god stand. De eneste feilene med noe elektrisk er at takluka ikke funker (nei det er ikke en sikring sm har strøket med) og at elvinduet på fører siden er litt kilt fast. Dvs at hvis du får åpnet det så er det litt vanskelig og få den til og passe inn i gjen. Ved sidenav dette er det noen av dashbord lysene som ikke funker.
Annet: teksilen i taket over baksetene har løsnet slik at det henger i en liten bue ned. Dette regner jeg med at litt kontakt lim kan fikse. I tillegg tror jeg ikke at fukt har noe med dette og gjøre ettersom at det ikke har oppstått noen flegger av fukt i tekstilen.
Tomgangs hastigheten er litt for lav virker det som. Noen som vet anbefalt RPM på en 900 Turbo på tomgang?
Giret har litt dødbevegelser. Dvs at det er mye tomt mellomrom mellom girene. I Tillegg går ikke girspaken till midten når den ikke står i gir og er lest mot venstere.
Ellers er alt annet strøkent, hvis jeg kjøper den i dag kommer jeg til og legge ut detaljer om hvordan motoren lyder i kveld. =)