Defa pakke på en -04 9-3 1,8t
Moderator: Moderatorer
Defa pakke på en -04 9-3 1,8t
noen som har satt på defa på en 9-3 ?
hva koster det sånn ca?
og...mener jeg leste noe i instruksjonsboken om at det kan kobles opp mot de integrerte greiene..displayet i dashbord..dvs..kunne sette timer og sånn der.. Funker dette bra?
hva koster det sånn ca?
og...mener jeg leste noe i instruksjonsboken om at det kan kobles opp mot de integrerte greiene..displayet i dashbord..dvs..kunne sette timer og sånn der.. Funker dette bra?
Jeg sjekket prisen på Defa da jeg skulle ha motorvarmer. Husker ikke prisen, men den var såpass mye dyrere enn calix at jeg endte opp med den originale calix motorvarmeren. Jeg er ikke spesielt imponert over den integrerte styreenheten. Du kan stille inn 3 tider, men man må aktivere den valgte tiden hver eneste gang! Det burde vært mulig å forprogrammere at den skal starte å et bestemt tidspunkt f.eks. man - fre, men det går altså ikke an... 

Arild
2003 Saab 9-3 Vector
1997 Porsche Boxster
God created turbo lag so V8's could have a chance
2003 Saab 9-3 Vector
1997 Porsche Boxster
God created turbo lag so V8's could have a chance
- Pancho N497
- 2.0 bar
- Sted: Tromsø
jo mener defa kan kobles opp mot sid.aroolsen skrev:ahaa.. takk..
så det eksisterer altså et alternativ..
er vel kun den calix da...som kan integreres med timer-funksjonen innebygget.
må vel ringe i morgen å høre på pris da.
regner med defa ikke kan integreres? (mot innebygde timerfunksjon)...noen som vet?
2003 9-3ss Aero
[x]1995 NG900SE (SOLGT)
[x]1984 saab 900 T-16 lux edition (SOLGT)
http://www.garaget.org/?car=215189
[x]1995 NG900SE (SOLGT)
[x]1984 saab 900 T-16 lux edition (SOLGT)
http://www.garaget.org/?car=215189
Vel jeg har montert Defa motor varmeelement på min 9-5 pluss grenrør inn til kupeen... Men jeg har ikke timer på for å stoppe og starte den enda, men går med planer om å få saab verkstedet til å montere komplett defa pakke ja 
Herlig og sette seg inn i bilen om morgenen og motoren e varm, og man får varmluft ASAP på klimaanlegget ja
Mener jeg leste i boka en plass at Defa KAN kobles opp mot SID ja, men det med såkalt batterivakt er ikke en del av standard pakken, men ekstra utstyr, men det er like greit å få det montert med engang man har bilen inne for montering av DEFA.
Uansett VARM motor på kalde vinterdager ANBEFALES, kjekt å sette seg inn i en god varm bil, mens naboen står og hutrer og fryser, skraper is av rutene og ikke får start på den jævla audien eller bmw tingen... hehe

Herlig og sette seg inn i bilen om morgenen og motoren e varm, og man får varmluft ASAP på klimaanlegget ja

Mener jeg leste i boka en plass at Defa KAN kobles opp mot SID ja, men det med såkalt batterivakt er ikke en del av standard pakken, men ekstra utstyr, men det er like greit å få det montert med engang man har bilen inne for montering av DEFA.
Uansett VARM motor på kalde vinterdager ANBEFALES, kjekt å sette seg inn i en god varm bil, mens naboen står og hutrer og fryser, skraper is av rutene og ikke får start på den jævla audien eller bmw tingen... hehe

"SAAB, built like a Mercedes, safe as
a Volvo, harder than a Audi and so much cooler than a BMW."
a Volvo, harder than a Audi and so much cooler than a BMW."