Hvem tok ut dynamoen din sa du?Kristine skrev:Har hatt ut dynamoen, så nå venter jeg bare på deler fra SP. Blir utålmodig gitt...

Moderator: Moderatorer
Daniel N683 skrev:Ha byttet bensinpumpe - vært ute å prøvekjørt - og blåst motoren... kom i alle fall en ufin lyd + noe røyk og gnister ut bak bilen. Han som kjørte Caravellen bak meg på motorveien holdt plutselig 3 sekunders avsatand (om ikke mere)![]()
- så drypper det litt olje under den nå
- var litt vel mye trykk i kjølesystemet
- peilepinnen for olje av bøyd med skikkelig knekk på to plasser helt nederst???
- masse søl fremme ved turboen, mellom motor og radiator
- osv...![]()
Er vel bare å røske ut skiten og hive inn en ny motor.. (og kansje bygge om til manuell i samme slengen)
I second that.White-N146 skrev:Daniel N683 skrev:Ha byttet bensinpumpe - vært ute å prøvekjørt - og blåst motoren... kom i alle fall en ufin lyd + noe røyk og gnister ut bak bilen. Han som kjørte Caravellen bak meg på motorveien holdt plutselig 3 sekunders avsatand (om ikke mere)![]()
- så drypper det litt olje under den nå
- var litt vel mye trykk i kjølesystemet
- peilepinnen for olje av bøyd med skikkelig knekk på to plasser helt nederst???
- masse søl fremme ved turboen, mellom motor og radiator
- osv...![]()
Er vel bare å røske ut skiten og hive inn en ny motor.. (og kansje bygge om til manuell i samme slengen)
Kondolerer