Noen som har prøvd det? Går nok både vinter og vår før vi får dette til Nordmøre, så her er nok en liten tilsetning på tanken alternativet en stund enda..

Moderator: Moderatorer
Ole-P-N154 skrev:Jeg har nå prøvd Jet sin 92 oktan. Kjempefin, føler at jeg har fått redusert hk-tallet med ca 1/3, og bensinforbruket er oppe i 1,4 l/m.
Nesten ikke mulig å få bøter nå jo
Og så moro det er å kjøre bil da. Kan jo kappkjøre med Corollaer og Matrix-er og fortsatt kjøre fra deOle-P-N154 skrev:Jeg har nå prøvd Jet sin 92 oktan. Kjempefin, føler at jeg har fått redusert hk-tallet med ca 1/3, og bensinforbruket er oppe i 1,4 l/m.
Nesten ikke mulig å få bøter nå jo
Var innom på Shellstasjonen på Rensvik forrige fredag, og spurte om de hadde fått inn 99oktan bensin: Gjett om de ble svar skyldig...Gunnar N326 skrev:Virker det bedre enn oktanbooster?
Noen som har prøvd det? Går nok både vinter og vår før vi får dette til Nordmøre, så her er nok en liten tilsetning på tanken alternativet en stund enda..
Heisan, dette drivstoffet gjør faktisk susen for oss med trimViggen-51 skrev:Var innom på Shellstasjonen på Rensvik forrige fredag, og spurte om de hadde fått inn 99oktan bensin: Gjett om de ble svar skyldig...Gunnar N326 skrev:Virker det bedre enn oktanbooster?
Noen som har prøvd det? Går nok både vinter og vår før vi får dette til Nordmøre, så her er nok en liten tilsetning på tanken alternativet en stund enda..![]()
![]()
De var ikke sikre først...., så kom de med det revolusjonerende svaret: "Men vi har 98-oktan! "
Prøvde å forklare dem (det var faktisk 2 erfarne (kvinnelige![]()
) pølsepushere som stod bak disken), at Shell kjørte en enorm landsdekkende reklamekampanje med 99-oktan-bensina, men det hjalp ikke det spøtt!
De hadde ikke engang hørt om det !![]()
Prøvde også å forklare dem at de ikke var alene om å ha 98-oktan bensin....![]()
![]()
Så det blir nok lenge til vi får tak i dette sagnomsuste drivstoffet!