ramme bytte og karosseri bytt på en bil med selvbærende karosseri er to helt forskjellige ting!
bytte ramme er stortsett en skrujobb.og der tror jeg man kan gjøre det selv når alle papirer er i orden hos bt.
men å bytte karosseri på en bil med selvbærende er jobb for oppretter eller folk med godt over midels peiling, selv om jeg er rimelig sikker på at sistnevnte ikke har lov.
har lest rettningslinjene for dette en gang men husker ikke så mye av det. men mener at det er et % tall på hvor mye som må være igjen av orginalt karosseri. og at det det skal være utført av autorisert opprettningsverksted...
Ta i bruk svenskbil i norge..
Moderator: Moderatorer
- Frode N073
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N073
- Bil: 2005 9-5 Vector Sport Estate
- Sted: Sola
den chevyen va beyond repair.
han måtte ta inn ein prikk lik. egentlig samme farge men de brydde seg ikkje om det.
hvis du gidde å gjør litt jobb så kan du triksa deg te større motor og
han måtte ta inn ein prikk lik. egentlig samme farge men de brydde seg ikkje om det.
hvis du gidde å gjør litt jobb så kan du triksa deg te større motor og

2017 Huyndai Ionic
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil
Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil

2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)

2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
- Peter
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 813
- Navn: Peter Strandmoe
- Bil: '01 9-3 Aero
- Sted: Sandefjord
Jeg har lurt på å ta krosseri bytte på og900 aeroen min som jeg kræsja i vinter, for det ser ut til at delebilen er rimelig rustfri
men jeg har fordelen av at jeg er oppretter (lærling)
men jeg har fordelen av at jeg er oppretter (lærling)
N813
'75 96 v4 Rallybil Prosjekt
'80 96 v4 Jubileum Prosjekt
'88 900 Aero Prosjekt
'90 900 Aero Delebil
'96 9000 Aero Grom bilen - solgt
'01 9-3 Aero "Gulingen"
'75 96 v4 Rallybil Prosjekt
'80 96 v4 Jubileum Prosjekt
'88 900 Aero Prosjekt
'90 900 Aero Delebil
'96 9000 Aero Grom bilen - solgt
'01 9-3 Aero "Gulingen"
svenskebil
Siden Norge skal være verdensmestre i allt,så er det ikke rart et vi er verdensmestre i bilavgifter heller.Koridorene i regjeringsbygget er fulle av folk som prøver å påvirke politikerne hele tiden.Desverre er det allt for mange folkevalgte som biter på all drittpraten som serveres av en gjeng som lukter piss i buksa enda.Og vi bilfolket finner oss i allt desverre.Kanskje vi skulle starte en revolusjon snart i lag med andre bilorganisasjoner.
Beste beviset på at det nytter er 30-årsregelen som Svein I Myhre (Am-car) klarte å få innført med akkurrat korridorspolitikk.
Selv NAF med sine eksperter begynner å få samme ordbruk som Helen B og Lars H.
Alle prøver å legge disse såkallte miljøproblemer på bilbruken,godt hjulpet av den såkallte "grønne revolusjon" fra mellomeuropa.
Så min gode mann ;flytt t Sverige så ikke Kristin og Erik sender bilavgiftene dine som U-hjelp t Burma eller noe annet korrupt regime.
Sikkert dummt skrevet i denne samenheng,men blir så inni granskauen forbanna når du klikker deg inn på toll.no og ser galskapen som serveres i avg.moms og tull
Beste beviset på at det nytter er 30-årsregelen som Svein I Myhre (Am-car) klarte å få innført med akkurrat korridorspolitikk.
Selv NAF med sine eksperter begynner å få samme ordbruk som Helen B og Lars H.
Alle prøver å legge disse såkallte miljøproblemer på bilbruken,godt hjulpet av den såkallte "grønne revolusjon" fra mellomeuropa.
Så min gode mann ;flytt t Sverige så ikke Kristin og Erik sender bilavgiftene dine som U-hjelp t Burma eller noe annet korrupt regime.
Sikkert dummt skrevet i denne samenheng,men blir så inni granskauen forbanna når du klikker deg inn på toll.no og ser galskapen som serveres i avg.moms og tull